Fa En شنبه 8 اردیبهشت 1403 ساعت 13 و 3 دقیقه

ویژگی‌های عجیب یک ب ام و برقی!

خودرو است یا فضاپیما

ویژگی‌های عجیب یک ب ام و برقی!

باشگاه آلومینیوم: یک فروشنده خودرو ویژگی آینده نگرانه ای در بی ام و IX برقی پیدا کرده است که باعث می شود این خودرو بسیار شبیه به یک سفینه فضایی باشد تا یک خودرو است.

دوشنبه 14 اسفند 1402 ساعت 10:1

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از سان دیلی، همانطور که خودرو‌های برقی کم کم به یک خودروی استاندارد در دنیا تبدیل می‌شوند، خودروسازان در تلاش هستند تا راه‌هایی پیدا کنند تا محصولات خود را از سایر رقبا متمایز کنند. اما گویا شرکت بزرگ BMW مدل برقی IX EV SUV را به گونه‌ای ساخته است که واقعاً شبیه هیچ‌کدام از خودرو‌های دیگر نیست.

یک فروشنده خودرو گفت: «کل بدنه از فیبر کربن و آلومینیوم ساخته شده است که آن را در مقایسه با سایر خودرو‌های برقی موجود در بازار، بسیار سبک کرده است. با داشبورد تعاملی شناور، به جای چرم‌های معمولی، با عصاره برگ زیتون تزریق می‌شود تا به ماموریت شرکت برای تحرک تمیزتر و پردازش تولید پایبند باشد.» به گفته این کارشناس خودرو مدل IX با شوینده برای تمام دوربین‌های خارجی عرضه می‌شود و تصویر ارائه‌شده به داشبورد تعاملی را می‌توان با حرکت دادن انگشتان بدون نیاز به لمس در جلوی صفحه‌نمایش چرخاند.

برای کسانی که صدای موتور خودرو جذاب است و برای نبود این صدا، از خودرو‌های برقی دوری می‌کنند، IX دارای یک بلندگو است که صدای موتور را با توجه به دور در دقیقه لاستیک‌ها و ورودی پدال گاز پخش می‌کند. جدا از سانروف پانوراما عظیم، صندلی‌های چرمی قهوه‌ای رنگ و فضای داخلی جادار، نوآورانه‌ترین ویژگی در قسمت بیرونی خودرو است.

لیست طولانی فناوری IX به همین جا ختم نمی‌شود. این خودرو همچنین دارای پنجره‌هایی است که می‌توانند شدت محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را بر اساس میزان نوری که از لایه‌های فیلم تطبیقی پنجره عبور می‌کند، تغییر دهند. این ویژگی هنگام پارک کردن در زیر نور خورشید مفید است، زیرا همه پنجره‌ها را می‌توان در یک حالت سایه برنامه ریزی کرد، که پنجره‌ها را تاریک می‌کند تا فضای داخلی EV را خنک نگه دارد.

تعداد بازدید : 433

ثبت نظر

ارسال