Fa En شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 22 و 57 دقیقه

ورزشکاران آمريکايي يونيفورم آلومينيومي به تن مي‌کنند

ورزشکاران آمريکايي يونيفورم آلومينيومي به تن مي‌کنند

تيم اسنوبرد آمريکا در المپيک زمستاني 2018 با يونيفرمي حضور مي‌يابد که در آن لايه‌اي از آلومينيوم و قدرتمندترين فيبر دنيا به کار رفته تا لباس ضد آب، سبک و گرم بماند.

چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 5:15

المپيک زمستاني 2018 در کره‌جنوبي برگزار شود. در همين راستا شرکت Burton Snowboards يونيفورمي براي تيم اسنوبرد آمريکا طراحي کرده که در آن لايه‌اي از آلومينيوم به کار رفته است. اين يونيفورم که هفته گذشته رونمايي شد، شامل يک کت و شلوار است که از ماده‌اي مخصوص و شبيه فلز مايع تهيه شده است. اين دوتکه لباس شبيه نقره برق مي‌زنند و نور خورشيد را به شيوه‌اي جالب منعکس يا منحرف مي‌کنند. علاوه بر آن اين کت و شلوار ورزشي لايه‌اي از آلومينيوم سبک دارند که به طور معمول در توليد تجهيزات صوتي استفاده مي‌شود. اين ماده علاوه بر مقاوم کردن يونيفورم در برابر آب، سبک نيز است. همچنين عايق اين يونيفورم از قدرتمندترين فيبر دنيا به نام Dyneema ساخته شده است. به اين ترتيب يونيفورم علاوه بر آن که سبک و ضدآب است گرماي زيادي دارد.

 

تعداد بازدید : 1264

نظرات

محسن

7 سال و 5 ماه و 23 روز پیش

وقتی نمایشگاه خدماتش با پولی که می گیره متناسب نیست و به خاطر برخی مسائلش، جانمایی رو خودش انجام میده و زور هم میگه، باید هم تحریم بشه و به خواهش کردن برای تکمیل ظرفیتش بیافته

ثبت نظر

ارسال