Fa En یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 18 و 58 دقیقه

همکاری مشترک شرکت‌های آذربایجانی و کره‌ای در زمینه فلز آلومینیوم

همكاري مشترك شركت‌هاي آذربايجاني و كره‌اي در زمينه فلز آلومينيوم

باشگاه آلومینیوم: شرکت‌ صنعتی آذربایجان OJSC، طی ماه‌های اخیر به‌منظور رشد بخش صنعتی، نشست‌های متعددی داشته و سعی دارد در قالب این جلسات روابط صنعتی خود را افزایش داده و نقش پررنگ‌تری را در صنعت ایفا کند.

شنبه 9 دی 1402 ساعت 12:20

به گزارش باشگاه آلومینیوم، بر همین اساس، گزارش شده است که ارتباط تنگاتنگ صنعتی میان آذربایجان و کره درحال شکل‌گیری است که این همکاری در قالب سرمایه‌گذاری کره در صنایع فلزی آذربایجان خواهد بود.

این همکاری طی نشست دو گروه  OJSCو زیرمجموعه این گروه یعنی شرکت آذر آلومینیوم (Azeraluminium) با همتای کره‌ای یعنی انستیتوی مهندسی پیشرفته کره، صورت گرفت.

این‌دو گروه در جلسه‌ای که به‌تازگی در آذربایجان برگزار شد، درباره زمینه همکاری با یکدیگر در عرصه فلزات و صنایع فلزی پیشرفته گفتگو کردند. در کنار گفتمانی که میان این‌دو گروه صورت گرفت، راه‌اندازی یک مرکز تحقیقاتی مدرن در زمینه فلزات در اولویت نخست قرار داشت.

قرار است این مرکز تحقیقاتی با کمک شرکت لمون متال lemon metal inc)) که بخشی از شرکت ندک Nedec Co)) است، به راه‌اندازی این پروژه کمک کند. این شرکت در تولید مواد آلومینیومی بالاخص آلیاژهای آلومینیومی خاص تخصص دارد. بر همین اساس یکی از اولویت‌های این پروژه فعالیت در زمینه فلز آلومینیوم خواهد بود.

ندک شرکتی بین‌المللی است که آلیاژ تولیدی خود را به صنایع خودروسازی، انرژی، مخابرات و صنایع تکنولوژی اطلاعات عرضه می‌کند.

تعداد بازدید : 372

ثبت نظر

ارسال