Fa En شنبه 8 اردیبهشت 1403 ساعت 12 و 8 دقیقه

همزمان با روز درختکاری آلومینیوم جنوب نفس تازه کرد

همزمان با روز درختکاری آلومینیوم جنوب نفس تازه کرد

باشگاه آلومینیوم: سرسبز شدن ۲۴ هکتاری سالکو آئین بزرگداشت روز درختکاری و تقدیر از فعالین بخش فضای سبز شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب برگزار گردید.

چهارشنبه 16 اسفند 1402 ساعت 10:5

به گزارش باشگاه آلومینیوم، همزمان با پانزدهم اسفندماه که به عنوان روز درختکاری نامگذاری شده است و همراه و همگام با سراسر کشور عزیز ایران اسلامی، مدیران، روسا و کارکنان شرکت مجتمع صنایع آلومینوم جنوب، با کاشت نهال در محوطه ی این شرکت این روز را گرامی داشتند.

مهندس اسماعیل شکوهی مقدم معاونت بهره برداری و مدیرمجتمع سالکو در این آئین گفت: اکنون فرهنگ درختکاری در بین کارکنان و متخصصان شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب نهادینه شده است و امیدواریم در تمام روزها و فصول سال این فرهنگ در سطح این مجتمع اجرا گردد. وی ادامه داد: با کاشت یک درخت می توانیم سنت دیرینه و کهن درختکاری را پاس بداریم و با انجام این کار بسیار شایسته نشاط و شادابی را به جامعه و محیط پیرامونی به ارمغان آوریم.

همچنین در ادامه این آئین مهندس میثم رفیعی مدیر پشتیبانی سالکو طی سخنانی به تشریح عملکرد صورت گرفته در زمینه توسعه فضای سبز آلومینیوم جنوب و برنامه های در دست اقدام در راستای زیبا سازی محیطی پرداخت. وی درختکاری و ایجاد 24 هکتاری فضای سبز، به تعداد ده هزار عدد درخت و درختچه در طول یک سال گذشته در محل کارخانه، زیبا سازی ورودی مجتمع و کاشت گلهای فصلی، راه اندازی کارگاه نجاری جهت استفاده از مواد و اقلام بازیافتی به منظور ساخت و تولید صندلی های چوبی، آلاچیق و… جهت نصب درنقاط مختلف سایت را از اهم اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز برشمرد. مهندس رفیعی خاطرنشان کرد: در سال جدید نیزبا برنامه ریزی انجام شده، اقدامات بسیار مهمی همسو با توسعه فضای سبز با کاشت 2 هزار اصله نهال دیگر در سطح مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب آغاز می گردد. تجلیل و تقدیر از عوامل و دست اندرکاران فضای سبز وکاشت درخت توسط مدیران، روسا و کارشناسان از دیگر برنامه های آئین ویژه ۱۵ اسفند، روز درختکاری در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، بزرگترین و مدرن ترین کارخانه آلومینیوم کشور بود.

منبع: ‌سالکو

 

 

تعداد بازدید : 343

ثبت نظر

ارسال