Fa En یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 11 و 7 دقیقه

مقدمعلی:

نیازمند بنگاه های بزرگ صنعتی نوآور هستیم/ الزام اجرای آیین نامه مانع زدایی صنعت برق در بخش معدن و صنایع معدنی

نیازمند بنگاه های بزرگ صنعتی نوآور هستیم/ الزام اجرای آیین نامه مانع زدایی صنعت برق در بخش معدن و صنایع معدنی

باشگاه آلومینیوم: معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی اعلام کرد: برای جهش در توسعه؛ نیازمند ایجاد بنگاه های بزرگ صنعتی نوآور هستیم.

دوشنبه 29 آبان 1402 ساعت 10:14

به گزارش باشگاه آلومینیوم، حسام مقدمعلی که امروز در همایش مدیران ایمیدرو سخن می گفت، افزود: با ایجاد و حمایت از بنگاه های بزرگ؛ شاهد مزیت های اقتصادی، افزایش بهره وری، اشتغالزایی پایدار و... خواهیم بود.

وی گفت: لزوم تدوین برنامه هایی در جهت تقویت و توسعه بیشتر فعالیت های معدنی با حضور حداکثر عناصر فعال در حوزه های مرتبط معدن و صنایع معدنی؛ باید به عنوان یک راهبرد در توسعه مورد توجه قرار بگیرد. مقدمعلی افزود: تحقق این مهم مستلزم این است که در حوزه معدن و صنایع معدنی به دنبال سیاست های مشارکتی باشیم.

عوامل موثر در افزایش تاب آوری بخش معدن

وی در تشریح عوامل موثر در افزایش تاب آوری در حال و آینده این حوزه گفت: حمایت بنگاه های بزرگ از سوی دولت، اجرای سیاست های مشارکتی و هم افزا، بومی سازی متمرکز، مشارکت در زیرساخت ها، پویایی آموزش و... در این راستا مورد اهمیت است.

معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به چالش ها و تهدیدهای حوزه معدن و صنایع معدنی، عنوان کرد: تغییرات مدیریتی، محدودیت های مقررات بین المللی، برخی دستور العمل های حوزه معدن و بحران انرژی از مشکلات این بخش است. وی افزود: در این زمینه آیین نامه مانع زدایی صنعت برق بخشی از مشکلات را حل کرده است که باید به دنبال الزام اجرای آن باشیم.

منبع: ایمیدرو

تعداد بازدید : 756

ثبت نظر

ارسال