Fa En یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 17 و 37 دقیقه

نمایشگاه‌های آلومینیوم چین و دوسلدورف برگزار خواهند شد

نمايشگاه‌هاي آلومينيوم چين و دوسلدورف برگزار خواهند شد

باشگاه آلومینیوم: پس از گذشت دو سال از آغاز شیوع کرونا، برگزاری نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های جهانی ازسر گرفته شده است. ازجمله‌ی این نمایشگاه‌ها می‌توان به سری نمایشگاه‌های ریید در سطح جهان اشاره نمود.

پنجشنبه 12 خرداد 1401 ساعت 11:11

باشگاه آلومینیوم، نمایشگاه ریید که سال‌های گذشته در چین، آلمان، برزیل، آفریقای جنوبی و چند کشور دیگر برگزار می‌گردید، دو سال است که با توجه به شیوع کرونا به تعلیق درآمده است.

امسال با توجه به عبور از بحران کرونا، مجدداً نمایشگاه‌های بزرگ صنعت آلومینیوم در آلمان و چین برگزار خواهد شد.

  • نمایشگاه آلومینیوم چین:

این نمایشگاه از تاریخ 8-6 جولای سال 2022 (17-15 تیرماه 1401) در مرکز نمایشگاه بین‌المللی شانگهای برگزار خواهد شد. نمایشگاه آلومینیوم چین در فضایی به وسعت 45 هزار مترمربع با حضور بیش از 500 غرفه و 20105 بازدیدکننده برگزار می‌شود.

همزمان با این نمایشگاه، نمایشگاهی در زمینه خودرو برگزار می‌شود که بر صنعت خودروسازی و سبک وزنی تمرکز خواهد داشت. قطعات خودرو و تکنولوژی جدید تولید و ... ازجمله زیرمجموعه‌هایی است که در این نمایشگاه درمعرض نمایش گذاشته می‌شود.

این نمایشگاه همانند همیشه تمامی صنایع آلومینیومی را شامل می‌شود که براساس تجربه 17 ساله برگزاری این نمایشگاه می‌توان به آلومینیوم، آلیاژهای آلومینیومی، مواد اولیه، قطعات آلومینیومی، محصولات نهایی تولیدشده، ماشین‌آلات و ... اشاره نمود.

با توجه به عدم برگزاری نمایشگاه فوق طی دو سال گذشته، مسئولین این نمایشگاه استقبال زیادی را برای آلومینیوم چین 2022 پیش‌بینی می‌کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.aluminiumchina.com مراجعه فرمایید.

  • نمایشگاه آلومینیوم دوسلدورف:

نمایشگاه آلومینیوم دوسلدورف آلمان از تاریخ 29-27 سپتامبر سال جاری (7-5 مهرماه 1401) در شهر دوسلدورف آلمان برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه از سال 1997 تاکنون، هر دو سال یکبار برگزار می‌شود اما دوره‌ی قبل به‌علت شیوع کرونا برگزار نشد.

نمایشگاه آلومینیوم دوسلدورف، یکی از بزرگترین رخدادهای صنعت آلومینیوم محسوب می‌شود به‌طوری‌که در این نمایشگاه صنایع مختلف مرتبط با آلومینیوم نظیر ریختگی، متالورژی، جوش، تجهیزات، یراق‌آلات و ... حضور می‌یابند.

در سیزدهمین دوره برگزاری این نمایشگاه، 1000 شرکت غرفه‌دار و 23 هزار بازدیدکننده متخصص از 100 کشور جهان حضور خواهند یافت.

نمایشگاه آلومینیوم دوسلدورف در هفت سالن مجزا امکان بازدید دارد. همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، کنفرانس آلومینیوم دوسلدورف برگزار می‌گردد. این نمایشگاه و کنفرانس مجموعاً در زمینی به مساحت 80 هزار مترمربع گسترده شده تا فضای باز و امکان بازدید آسان را برای شرکت‌کنندگان فراهم آورد.

قرار است دوره‌ی بعدی نمایشگاه آلومینیوم دوسلدورف در سال 2024 برگزار گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.aluminium-exhibition.com مراجعه فرمایید.

تعداد بازدید : 1059

ثبت نظر

ارسال