Fa En یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 1 و 20 دقیقه

نمایشگاه آلومینیوم ترکیه Aluexpo2023 برگزار ‌شد

نمايشگاه آلومينيوم تركيه Aluexpo2023 برگزار ‌شد

باشگاه آلومینیوم: هشتمین نمایشگاه آلواکسپو 2023 (هشتمین نمایشگاه بین‌المللی محصولات، فناوری‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته صنعت آلومینیوم) و یازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی آلومینیوم در تاریخ 20 تا 22 مهرماه 1402 در فضایی بالغ بر 15000 مترمربع در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی استانبول ترکیه (IFM) برگزار شد.

شنبه 29 مهر 1402 ساعت 20:45

به گزارش باشگاه آلومینیوم، ‌فن‌آوری‌های ذوب، ریخته‌گری، عملیات حرارتی و گرمایش مجدد، ماشین‌آلات و تجهیزات ریخته‌گری تحت‌فشار، ماشین‌آلات و تجهیزات ریخته‌گری ثقلی، ماشین‌‌آلات و تجهیزات ریخته‌گری پیوسته، مواد نسوز و عایق، فناوری‌های نورد، فناوری‌های اکستروژن و کشش سیم، ریخته‌گری، قالب‌های آهنگری و اکستروژن، تولید و مواد قالب‌ها و قطعات، فناوری‌های آزمایش، اندازه‌گیری و کنترل، فرآیندهای ضایعات، بازیافت، بهبود، فناوری‌های بازیافت، درمان‌های سطحی، خدمات و خدمات مشاوره، انجمن‌ها و نشریات نیز جایگاه خود را درALUEXPO  داشتند.

آلومینیوم اولیه، آلومینیوم ثانویه، محصولات آلومینیوم نیمه‌تمام، صفحات، پروفیل‌ها، شمش‌ها، بیلت‌ها و غیره، محصولات ریخته‌گری، محصولات سیستم آلومینیوم برای کاربردهای معماری، محصولات نیمه‌تمام برای تولید صنعتی و سایر محصولات آلومینیومی در نمایشگاهALUEXPO  به نمایش گذاشته شدند.

گفتنی است، این نمایشگاه منحصربه‌فرد که توسط انجمن آلومینیوم ترکیه حمایت می‌شود بهترین نمایشگاه در منطقه اوراسیا در حوزه آلومینیوم به شمار می‌آید.

از کشور ایران شرکت‌های امید البرز، آلومتک و آلومراد و شرکت تجاری یگانه اندیش صنعت با نام TROPIC ، پایگاه خبری باشگاه صنعت آلومینیوم (alinclub)، پایگاه خبری می متالز و اخبار فلزات در این نمایشگاه حضور داشتند.

غرفه‌ شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه مورد استقبال بازدیدکنندگان برای خرید شمش و بیلت و مفتول و کابل و فویل و سایر محصولات آلومینیوم قرار گرفتند که یکی از دلایل افزایش چشمگیر این استقبال کیفیت و قیمت مناسب محصولات ایرانی و همچنین به دلیل جنگ روسیه و اوکراین و تحریم صنایع آلومینیوم روسیه از جمله فلز آلومینیوم این کشور و جایگزین کردن ایران به عنوان منبع تامین محصولات آلومینیومی برمی‌گردد.

غرفه شرکت آلومراد و آلومتک در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی محصولات، ماشین‌آلات و فناوری‌های صنعت آلومینیوم

شرکت آلومراد تولیدکننده بیلت و مفتول (Rod) آلومینیومی است

شرکت آلومتک تولیدکننده انواع هادی‌های آلومینیومی و انواع مقاطع و پروفیل آلومینیومی است

غرفه شرکت امید البرز در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی محصولات، ماشین‌آلات و فناوری‌های صنعت آلومینیوم

این شرکت آلومینیومی تولیدکننده فویل آلومینیومی بوده و فویل آلومینیوم تا ضخامت ۵ میکرون را تولید می‌کند

 

شرکت تروپیک تریدینگ در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی محصولات، ماشین‌آلات و فناوری‌های صنعت آلومینیوم

این شرکت زیرمجموعه هولدینگ یگانه اندیش است که در بخش بازرگانی صنایع بالادستی فعالیت می‌نماید و در دوبی و ترکیه دفتر دارد

 

غرفه شرکت دورنیکو در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی محصولات، ماشین‌آلات و فناوری‌های صنعت آلومینیوم

این شرکت در بخش بازرگانی صنایع بالادستی از جمله آلومینیوم، مس، کک و.. فعالیت می‌نماید

غرفه باشگاه و نشریه خبری اقتصادی آلومینیوم

غرفه پایگاه خبری فلزات خاورمیانه و سایت me-metals

 

همچنین از ایران نیز بازدیدکنندگان زیادی برای خرید تجهیزات و مواد اولیه و محصولات حضور پیدا کرده بودند که برخی شرکت‌های اروپایی از فروش برخی تجهیزات به بازدیدکنندگان ایرانی امتناع می‌کردند و تحریم ایران را دلیل این کار خود بیان می‌کردند.

همزمان با این نمایشگاه یازدهمین سمپوزیوم آلومینیوم توسط انجمن صنعتگران آلومینیوم ترکیه (TALSAD)، اتاق مهندسان مواد و متالورژی (UCTEA) و مرکز تحقیقات مارمارا (TUBITAK) برگزار شد.

 

لیست شرکتهایی که در نمایشگاه آلومینیوم ترکیه Aluexpo2023 حضور داشتند را می‌توانید در لینک زیر مشاهده فرمایید

 https://aluexpo.com/exhibitor-list

 

 

 

تعداد بازدید : 956

ثبت نظر

ارسال