Fa En دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ساعت 22 و 8 دقیقه

نشست و هم اندیشی مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره ایرالکو با معاونین، مشاورین و مدیران شرکت

نشست و هم اندیشی مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره ایرالکو با معاونین، مشاورین و مدیران شرکت

باشگاه آلومینیوم: در راستای منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و تحقق شعار سال نشست و هم اندیشی دکتر فروزانمهر مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو)با معاونین، مشاورین و مدیران شرکت برگزار شد.

یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت 12:44

به گزارش باشگاه آلومینیوم، دکتر فروزانهمر مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت آلومینیوم ایران عنوان کرد: ما به عنوان سربازان عرصه تولید و خدمت نقش بسیار مهمی در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و سیاست های کلان دولت جمهوری اسلامی ایران در تحقق شعار سال ۱۴۰۳”جهش تولید با مشارکت مردم” ایفاء می نماییم.

در این نشست دکتر فروزانمهر مدیرعامل ونائب رئیس هیات مدیره شرکت آلومینیوم ایران ضمن تبریک سال جدید و بهار طبیعت و همچنین حلول ماه شوال و عید سعید فطر در روزهای آینده و با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ به نام جهش تولید با مشارکت مردم توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی بیان نمودند:

حدود ۲۵ سال است که مقام معظم رهبری هر سال را بنا به ضرورت، اصول و رویکردهای مختلف نامگذاری می‌نمایند و عمده نامگذاری‌ها از ابتدای دهه ۱۳۹۰ پیرامون حوزه اقتصاد و تولید انجام شده و این موضوع برای ما به عنوان سربازان عرصه تولید و خدمت بسیار حائز اهمیت است و در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین سیاست‌های کلان دولت، انشالله تمام ارکان شرکت آلومینیوم ایران فعالیت‌های جدی را در زمینه تحقق شعار سال انجام دهند.

دکتر فروزان مهر ابلاغ سیاست‌ها و برنامه‌های زمانبندی شده واحدهای مختلف شرکت بر اساس یک استراتژی کلان را از برنامه‌های اصلی خود عنوان نموده و اظهار داشتند: ایرالکو به عنوان نخستین تولید کننده شمش آلومینیوم در خاورمیانه و پیشانی صنعت استان مرکزی در حال حاضر ۲۳ درصد از سهم بازار آلومینیوم کشور را در اختیار دارد.

در همین راستا با پیگیری ارزشمند و مجدانه اعضای محترم هیئت مدیره و تعامل با مسئولان، نهادها و دستگاه‌های ذیربط استان امیدواریم راه کار مناسب برای تغییر تکنولوژی خطوط کارگاه احیاء قدیم و برنامه‌ریزی لازم جهت ایجاد خط جدید احیاء صورت پذیرد.

مدیر عامل ایرالکو همچنین تسریع در راه‌اندازی کارخانه کربن صنعت امیرکبیر و پیگیری موضوع انرژی و نیروگاه‌های ۱۰۰ مگاواتی و ۵۰۰ مگاواتی خورشیدی را از دیگر اولویت‌های مهم خود برشمردند.

دکتر فروزانمهر با اشاره به اهمیت حضور بخش خصوصی در صنعت و اقتصاد با توجه به شعار سال، خاکریز مقدم در شرایط کنونی کشور را حوزه اقتصاد معرفی نموده و از مدیران ایرالکو در این صنعت استراتژیک به عنوان افسران این پیکار نام بردند.

ایشان در سخنان پایانی خود بیان نمودند: همواره بر شأن کارشناسی خود افتخار نموده و خود را سرباز کوچک نظام جمهوری اسلامی می‌دانم و در جهت اعتلای ارزش‌های نظام اسلامی،  پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و خدمت به مردم از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد و انشالله با عنایت پروردگار متعال و همراهی و کمک تمامی پرسنل ارجمند و خرد جمعی گام‌های موثر و مهمی برای توسعه و اعتلای شرکت آلومینیوم ایران برداریم.

منبع: صفحه اقتصاد

تعداد بازدید : 468

ثبت نظر

ارسال