Fa En یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 18 و 13 دقیقه

نخستین همایش ملی صنف و صنعت آلومینیوم ایران برگزار شد

نخستین همایش ملی صنف و صنعت آلومینیوم ایران برگزار شد

باشگاه آلومینیوم: حضور رئیس و هیات رئیسه اتاق اصناف ایران در اولین همایش ملی صنف و صنعت آلومینیوم.

چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 14:39

به گزارش باشگاه آلومینیوم، در این همایش که روز دوشنبه ۱۶ مرداد در محل هتل بزرگ فردوسی تهران به میزبانی رئیس همایش علی فاضلی رئیس اتحادیه مصنوعات آلومینیومی و UPVC  ساختمان تهران برگزار شد حسین طاهرمحمدی رئیس و هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف تهران حضور یافتند.

از دیگر مدعوین این همایش روسای کمیسیون های اقتصادی و صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بودند که به ایراد سخنانی پرداختند. در این همایش بر نقش اتاق اصناف ایران در رفع مشکلات صنف آلومینیوم و نیز رفع مشکلات مالیاتی اصناف تاکید شد.

براساس این گزارش فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه رشد تولید و مهار تورم در صنف و صنعت آلومینیوم ایران و بررسی نقش و جایگاه بازیگران زنجیره ارزش آلومینیوم در ایران از اهداف شورای سیاستگذاری اولین همایش صنف و صنف آلومینیوم ایران در برگزاری این همایش بود. تعامل و همکاری با ارکان نظام جمهوری اسلامی در زمینه توسعه و تکمیل زنجیره ارزش این فلز هدف دیگر دست اندرکاران این همایش بود.

همچنین تکیه بر توانمندی های داخلی در زمینه های تولید، فروش و صادرات محصولات تولیدی آلومینیوم، حمایت دولت در ایجاد طرح های بالادستی آلومینیوم، آسیب شناسی عملکرد بورس کالا، حضور بخش خصوصی واقعی در طرح های کلان ملی صنعت آلومینیوم نظیر طرح توسعه پنج ساله تولید پودر آلومینا در شور جزء سایر اهداف دست اندارکاران این همایش بود.

تعداد بازدید : 1288

ثبت نظر

ارسال