Fa En دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ساعت 0 و 37 دقیقه

نام نویسی آرم طرح ترافیک از اول آذر

نام نویسی آرم طرح ترافیک از اول آذر

تشکری هاشمی افزود: متقاضیان بهای مجوز را باید به صورت الکترونیک پرداخت کنند و از تایید مجوزشان نسخه ای به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز، به مامورن راهنمایی و رانندگی ارایه کنند..

سه شنبه 18 آبان 1389 ساعت 21:3
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: نام نویسی آرم طرح ترافیک برای سال آینده ، از اول آذر امسال آغاز می شود.

جعفر تشکری هاشمی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: این نام نویسی برای گروه نخست که نهادها و سازمان های دولتی و ارگانها هستند، خواهد بود.

وی گفت: این گروه جزء سهمیه بگیران محسوب می شوند تا برای نام نویسی فرصت کافی داشته باشند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: ثبت نام گروه دوم که شهروندان واجد شرایط برای ورود به محدوده طرح ترافیک هستند، در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

تشکری هاشمی درباره فروش مجوزهای روزانه و هفتگی ورود به محدوده طرح ترافیک گفت: با توجه به درخواست های زیاد شهروندان تهرانی و شهرستانی، بر اساس مصوبه شورای عالی ترافیک کشور، ده درصد از آرم های سالیانه که به فروش نرسیده است، به صورت روزانه و هفتگی ارائه خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه فروش آرم طرح ترافیک، به صورت روزانه و هفتگی از 15 آبان ماه آغاز شده است، افزود: متقاضیان برای نام نویسی می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تهران www.tehran.ir اقدام کنند.

وی گفت : پس از نام نویسی و ثبت مشخصات مالک خودرو شامل نام و نام خانوادگی و کدملی، باید نوع درخواست به صورت روزانه یا هفتگی و تاریخ درخواست مشخص شود.

تشکری هاشمی با بیان اینکه سهمیه موردنظر برای فروش ده درصد کل مجوزهای صادره، نه هزار مجوز است، افزود: در صورت پرشدن این میزان سهمیه، دیگر رایانه اجازه خرید را به متقاضیان نمی دهد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران بهای مجوزهای روزانه ده هزار تومان و هفتگی 60 هزار تومان است که با احتساب 20 درصد عوارض و سه درصد مالیات بر ارزش افزوده، مجوز روزانه 12 هزار و 300 تومان و مجوز هفتگی 73 هزار و 800 به فروش می رسد.

تشکری هاشمی افزود: متقاضیان بهای مجوز را باید به صورت الکترونیک پرداخت کنند و از تایید مجوزشان نسخه ای به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز، به مامورن راهنمایی و رانندگی ارایه کنند.

وی گفت: مالکان خودروها می توانند با اتصال به پایگاه اطلاع رسانی www.tehran.ir، تا سه ماه آینده برای خرید مجوز اقدام کنند.

تشکری هاشمی افزود: بعد از پیش خرید، امکان تغییر نوع خودرو و اطلاعات و مشخصات وجود ندارد.

تعداد بازدید : 758

ثبت نظر

ارسال