Fa En سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 ساعت 16 و 50 دقیقه

ملک عبدالله به مرگ تهدید شد

ملک عبدالله به مرگ تهدید شد

"قاسم الریمی" ملقب به "ابوهریره الصنعانی" از رهبران القاعده عربستان در این پیام صوتی اظهار داشت: "ملک عبدالله بن عبدالعزیز، پسرش محمد، ولیعهد، وزیر کشور عربستان از نظر ما مرتد هستند و باید کشته شوند"..

دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 22:51

یکی از رهبران القاعده عربستان "ملک عبدالله" و خاندان سلطنتی این کشور را مرتد دانست و به مرگ تهدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، الصنعانی در بخشی از این پیام صوتی 7 دقیقه‌ای اظهار داشت: با حاکمان آل سعود عهد می‌بندیم که مشغول بودن ما به یهودیان و نصاری ما را از توجه به فسق و فساد شما منع نمی‌کند. قول می‌هیم که نمی‌توانید معرکه را علیه ما بچرخانید.

وی در ادامه افزود: ای حاکمان آل سعود از خدامی خواهم کمر شما شکسته شود، تمرکزتان متفرق شده، پادشاهی‌تان از بین برود تا عبرت‌گیرندگان از این سرنوشت عبرت بگیرند.

ابوهریره الصنعانی در ادامه علیه بازداشت زنانی سعودی در روز پنجم فوریه گذشته که در برابر ساختمان وزارت کشور تجمع کرده و خواستار آزادی فرزندانشان شده بودند، موضع گرفت و تاکید کرد: این زنان به چه جرمی زندانی شده‌اند؟ ما دست کسانی را که علیه شما بلند شده است قطع خواهیم کرد.

خاطر نشان می‌شود حاکمان سعودی با وجود اینکه علنا اظهار پایبندی به اسلام و مبانی آن می‌کنند اما در خفا به اقداماتی ضد‌اسلامی و دینی دست می‌زنند. در این سالها گزارش‌های متعددی درباره شراب‌خواری آل سعود و انجام محرمات شنیده شده که حتی در بالاترین سطح حکومتی نیز وجود داشته است.


تعداد بازدید : 910

ثبت نظر

ارسال