Fa En دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ساعت 23 و 0 دقیقه

مرگ کارگران EGA (آلومینیوم امارات) در اثر سقوط در کوره

مرگ کارگران EGA (آلومینیوم امارات) در اثر سقوط در کوره

باشگاه آلومینیوم: کارگران واحد ذوب اگا به داخل کورة مذاب سقوط کرده و جان باختند. پلیس دوبی تحقیقات لازم را در این خصوص صورت خواهد داد.

پنجشنبه 8 شهریور 1397 ساعت 23:57

به گزارش باشگاه آلومینیوم، شرکت امارات‌گلوبال آلومینیوم(EGA) پس از آنکه دو تن از کارگران این کارخانه درون کوره ذوب سوختند، اعلام کرد که تحقیقات لازم را در سایت خود در جبل‌علی انجام خواهد داد.

این کارگران که ملیت و سن آنها مشخص نشده است، درمقابل کوره ایستاده بودند که همزمان آجر برسر آنها فرو ریخت و موجب سقوط آنها به داخل کورة ذوب شد. این‌دو کارگر درون کوره حبس شدند که درنهایت منجر به سوختن و مرگ آنها شد.

شرکت اماراتز گلوبال یا اگا که دارای کارخانه در دوبی و همچنین در ابوظبی می‌باشد، اعلام نموده که به محض وقوع حادثه، عملیات اورژانسی جهت نجات این‌دو نفر صورت گرفته است.

این شرکا دارای بیش از 8000 نفر نیروی کاری و مشتریان بسیاری در 60 کشور مختلف جهان می‌باشند. به‌گفتة‌ مسئولین شرکت اگا، در زمان وقوع حادثه، کورة ذوب صنعتی فعال نبوده است.

این شرکت اعلام نموده که تحقیقات لازم جهت پی‌بردن به فاکتورهای دخیل در مرگ افراد مزبور، درحال انجام است.

به‌محض وقوع حادثه، شرکت اگا بیانیه‌ای به‌شرح ذیل منتشر کرد:

"شرکت اماراتزگلوبال آلومینیوم بسیار متأسف است که این اتفاق در سایت جبل‌علی شرکت رخ داده است.

این اتفاق ناگوار در زمان تعمیر کورة صنعتی رخ داده که حاصل آن مرگ تأسف‌بار دو نفر از کارگران شرکت بوده است.

پس از این حادثه روند اورژانسی در این شرکت فعال گردید و مقامات مربوطه مطلع شده کمک‌های لازم به واحد ذوب جبل‌علی صورت گرفت.

این افراد درحال کار برروی کورة صنعتی بودند که در آن زمان به‌علت تعمیرات خاموش بوده و فعال نبوده است. هم‌اکنون تیم متخصصی از نیروهای کاری اگا درحال تحقیق و تفحص درمورد این حادثه بوده تا بتوانند علت آن‌را دریابند.

شرکت اگا خانواده‌های افراد جان‌باخته را در این شرایط تلخ حمایت خواهد کرد."

تعداد بازدید : 2436

ثبت نظر

ارسال