Fa En پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 ساعت 1 و 34 دقیقه

مدیرعامل شرکت آلومینای ایران عوض شد

تورج زارع از آلومینای ایران رفت / محمدرضا پیرحسینلو مدیرعامل آلومینای ایران (جاجرم) شد

مدیرعامل شرکت آلومینای ایران عوض شد

در جدیدترین تغییرات مدیریتی بخش معدن و صنایع معدنی، تورج زارع با سمت مدیرعاملی شرکت آلومینای ایران خداحافظی کرد.

پنجشنبه 20 بهمن 1401 ساعت 20:19

تغییر تورج زارع پنجمین تغییر مدیران از زنجیره تغییر مدیران در حوزه معدن و فولاد در روزهای اخیرمحسوب می‌شود. مهندس تورج زارع از جمله مدیران پرورش یافته سازمان ایمیدروست که در سال‌های مدیریت خود به طور چشمگیری با فساد مبارزه کرد. همچنین زنجیره تولید آلومینیوم از بوکسیت تا فلز آلومینیوم در زمان مدیرعاملی تورج زارع اتفاق افتاد. اکتشافات فراگیر برای کشف ذخایر جدید بوکسیت، اقدامات مثبت زیست محیطی، مطالعات طرح تولید آلومینا به روش سینترینگ با ظرفیت 500 هزارتن برای بوکسیت‌های کم عیار، تولید هیدرات ویژه و... از اقدامات وی در زمان عهده دار بودن سمت مدیرعاملی شرکت آلومینای ایران است.

در راستای تغییر مدیرعامل آلومینای ایران، محمدرضا پیرحسینلو جانشین تورج زارع شد.

پیرحسینلو تجربه مدیریت کارخانه فروکروم سبزوار (جغتای) را داراست و از مدیران با تجربه و کهنه کار ایمیدرو و ایمپاسکو است.وی تجربه حضور در مجموعه توسعه معادن روی ایران و معدن سرب و روی انگوران (بزرگ‌ترین ذخیره سرب و روی خاورمیانه) را نیز در کارنامه خود دارد.

باشگاه خبری صنعت آلومینیوم ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس پیرحسینلو در سمت جدید، برای مهندس تورج زارع آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارد و امید است در ادامه راه از تجربه و خدمات ایشان به نحو احسن استفاده گردد و در صنایع دیگر کشور نیز منشا خیر باشند.

تعداد بازدید : 4978

نظرات

شهروند

1 سال و 2 ماه و 11 روز پیش

ان شاالله زارع به سزای عملکردش برسد و حسابرسی کنند تخلفاتش را

حسن

11 ماه و 22 روز پیش

سلام بر مدیر عامل محترم بزرگ آلومینیوم جاجرم. باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما بزرگواراینجانب حسن معینی فرزند محمدرضا معینی با مدرک فوق دیپلم چند بار درازمون کارخانه شرکت کردم خوشبختانه این بار 70قبول شدم ولی متاسفانه درمصاحبه برای 2 امتیاز قبول نکردنم از شما تقاضا دارم بزرگواری کنید به من کمک کنید لطفاً باتشكر

ثبت نظر

ارسال