Fa En پنجشنبه 9 فروردین 1403 ساعت 14 و 3 دقیقه

مجله آلومینیوم 22 ساله شد

مجله آلومينيوم 22 ساله شد

باشگاه آلومینیوم: 22 سال همراه با صنعت آلومینیوم، سال سختی گذشت اما با کوله‌باری از تجربه بازهم در خدمت شما عزیزان هستیم.

یکشنبه 16 آذر 1399 ساعت 11:42

باشگاه آلومینیوم: بیست و یکمین سال از عمر نشریه هم سپری شد و در آستانه جشن تولد 22 سالگی نشریه آلومینیوم هستیم.

21 سالگی نشریه گذشت و ما هیچ نفهمیدیم!! سالی که ویروسی منحوس بر آن سایه افکنده بود و هنوز هم سایه سیاهش بر ما سنگینی می‌کند. لغوشدن نمایشگاه‌ها و همایش‌ها، لذت دیدار شما عزیزان را از ما سلب کرد. دید و بازدید‌ها و مصاحبه‌های حضوری به کمترین حد ممکن رسید و و درنهایت روزها و ماه‌هایی مالامال از دلتنگی را برای ما رقم زد.

بالا و پایین شدن قیمت ارز، وضعیت معشیتی، نگرانی فعالان و مدیران و صاحبان صنایع روزگاری است که این روزها بر ما می‌گذرد، اما همچنان همه هستیم و تلاش می‌کنیم چراکه توسعه، از سکون به‌دست نمی‌آید؛ توسعه، معلول حرکت است!!

بسیاری، عزیزان خود را به‌علت مبتلاشدن به ویروس کرونا از دست دادند که بر خود وظیفه می‌دانیم به همه این دوستان و همکاران تسلیت گفته و برایشان آرزوی صبر از پروردگار متعال و طلب آمرزش برای کسانی که دیگر در میان ما نیستند، داشته باشیم.

همانند سال‌های گذشته، امسال نیز تولد 22 سالگی نشریه را در کنار شما جشن می‌گیریم و از محبت شما عزیزان برای این همراهی 22 ساله سپاسگزاریم. ما معتقدیم لطف‌ها و همفکری شما عزیزان قوت قلبی برای ماست تا به‌عنوان تنها رسانه تخصصی صنعت آلومینیوم همچنان قلم بزنیم و آینه تمام‌نمای صنعت آلومینیوم کشور باشیم. دلگرمی‌ها و راهنمایی‌های شما عزیزان، عبور از این مسیر سخت و دشوار را آسان و ثابت‌قدمی را برای ما به‌همراه دارد. می‌دانیم که اعتلای روح مجله وابسته به بقای آن است.

طی این سال‌ها نشریه آلومینیوم توانسته با حضور در فضاهای مجازی و اجتماعی همچون سایت اطلاع‌رسانی و شبکه‌های اجتماعی، فعالیت خود را گسترش دهد و ما همواره از پروردگار خواهان این هستیم که به ما قدرت بدهد تا بتوانیم در این راه همراه با شما عزیزان مشکلات را پشت‌سر بگذاریم و رسالت خود را به‌خوبی عملی کنیم.

تمام تلاش دست‌اندرکاران، حفظ و ارتقای کیفیت مجله است و امید به خدا با مشارکت شما برپا و پربار می‌ماند.

امسال هم با ما همراه باشید ...

تعداد بازدید : 2166

ثبت نظر

ارسال