Fa En شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 7 و 52 دقیقه

مالیات بر ارزش افزوده جایگاه داران CNG، تنها از سود دریافتی آنها کسر می شود

مالیات بر ارزش افزوده جایگاه داران CNG، تنها از سود دریافتی آنها کسر می شود

یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 22:12

سخنگوی شرکت ملی گاز با بیان اینکه مالیات بر ارزش افزوده جایگاه داران CNG، تنها از مبلغ 40 تومان سود دریافتی آنها کسر می شود، گفت: مابه التفاوت این رقم از ابتدای امسال محاسبه و به جایگاه داران برگردانده شده و در صورتحساب آنان لحاظ خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز، مجید بوجارزاده گفت: با پیگیری های مستمر انجام شده و بنا به درخواست این شرکت و موافقت ستاد هدفمندسازی یارانه ها و ابلاغ به این شرکت از ابتدای امسال، مالیات بر ارزش افزوده جایگاه داران CNG، تنها از 40 تومان سود فروش گاز طبیعی به مشتریان، کسر می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه جایگاه داران CNG، هر متر مکعب گاز را 260 تومان خریداری و 300 تومان به مشتریان می فروشند، تاکنون 4 درصد مالیات بر ارزش افزوده از کل مبلغ 260 تومان کسر می شد که به منظور کمک به جایگاه داران محترم و بنا به درخواست شرکت ملی گاز ایران و موافقت ستاد هدفمندسازی یارانه ها از ابتدای امسال، 4 درصد مالیات بر ارزش افزوده تنها از 40 تومان مربوط به سود جایگاه داران کسر خواهد شد.

سخنگوی شرکت ملی گاز با بیان اینکه این روند از ابتدای امسال انجام خواهد شد، افزود: مابه التفاوت این رقم از ابتدای امسال محاسبه و به جایگاه داران برگردانده شده و در صورتحساب آنان لحاظ خواهد شد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: مالیات بر ارزش افزوده جایگاه داران CNG، به ازای هر متر مکعب 16 ریال خواهد بود.

تعداد بازدید : 717

ثبت نظر

ارسال