Fa En پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 ساعت 2 و 42 دقیقه

کسب مدال برنز شرکت آلومینای ایران در مسابقات ملی مهارت کارگران‌

كسب مدال برنز شركت آلوميناي ايران در مسابقات ملی مهارت کارگران‌

باشگاه آلومینیوم: آلومینای ایران در دومین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران‌ خوش درخشید.

دوشنبه 23 مرداد 1402 ساعت 12:17

به گزارش باشگاه آلومینیوم، اعضای تیم ۶ نفره شرکت آلومینای ایران در مرحله کشوری دومین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران ویژه شاغلان بنگاه‌های اقتصادی، موفق به کسب مدال برنز شدند.

دومین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران با هدف ایجاد نشاط در جامعه کارگری، شناسایی و کشف استعدادهای برتر مهارتی ویژه شاغلان بنگاه‌های اقتصادی، به مدت دو روز در مرکز ملی تربیت مربی و پژوهش‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در استان البرز برگزار شد.

شرکت آلومینای ایران در این دوره از مسابقات با ۶ شرکت‌کننده موفق شد یک مدال برنز مسابقات را کسب کند. مدال برنز رشته جوشکاری «CO2» توسط حسین آقایی از پرسنل شاغل در مجموعه شمش این شرکت کسب شد.

افزایش بهره‌وری و کارایی، پیشرفت شغلی، گسترش خلاقیت و نوآوری، کسب و انتقال تجربه و آشنایی با استانداردهای جدید مهارت از مزایای برگزاری این مسابقات بوده که می‌تواند فرصتی را برای معرفی بنگاه‌های اقتصادی متعهد به مهارت‌ آموزان فراهم‌ کند و موجب توسعه برند و گسترش بازار در سطح ملی و بین‌المللی شود.

در این دوره از مسابقات با اعطای مدال طلا، نقره و برنز به همراه جوایز نفیس به نفرات اول تا سوم هر رشته، از برگزیدگان مسابقات ملی مهارت کارگران ایران، تجلیل به عمل آمد و علاوه‌براین برای برگزیدگان، کارت مربیگری و آزمون‌گری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و گواهینامه حضور در مسابقات مذکور صادر شد.

منبع: آلومینای ایران

تعداد بازدید : 990

ثبت نظر

ارسال