Fa En شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 1 و 26 دقیقه

كارخانه فرآوري و تغليظ سرب و روي اردستان جواز تاسيس گرفت

كارخانه فرآوري و تغليظ سرب و روي اردستان جواز تاسيس گرفت

كارخانه فرآوري و تغليظ سرب و روي اردستان به‌منظور توليد كنسانتره سرب و روي از سوي سازمان صنايع و معادن استان اصفهان جواز تاسيس گرفت. .

سه شنبه 18 آبان 1389 ساعت 0:20
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4

كارخانه فرآوري و تغليظ سرب و روي اردستان به‌منظور توليد كنسانتره سرب و روي از سوي سازمان صنايع و معادن استان اصفهان جواز تاسيس گرفت.

كل سرمايه‌گذاري ثابت براي طرح مذكور معادل 70 ميليارد ريال و ميزان اشتغالزايي آن به‌طور مستقيم براي بيش از 100 نفر پيش‌بيني شده است. مهم‌ترين اهداف سرمايه‌گذاران در اين طرح، اشتغالزايي در منطقه و تشويق و ايجاد انگيزه براي صاحبان سرمايه و جذب سرمايه‌ها در امور معدني و صنايع وابسته است كه به‌طور يقين سبب رونق اقتصادي منطقه، فقرزدايي و توزيع عادلانه ثروت، رفع بيكاري و محروميت، توسعه سرمايه‌گذاري در بخش توليد و گامي براي استقلال و خودكفايي كشور است.

كارخانه با ظرفيت خوراك ورودي 50 هزار تن در سال مطابق با توليد معدن سرب و روي باقرآباد اردستان و معدن سرب و روي حسن‌آباد طراحي شده است.

خوراك ورودي ماده معدني سرب و روي كم‌عيار بوده و عيار كنسانتره محصول برابر Zn = 38%, Pb=55% است و براساس راندمان پيش‌بيني شده تقريبي 80 ـ 75 درصد، حدود 30ـ28 هزار تن محصول كنسانتره روي و 3 هزار تن كنسانتره سرب با عيار بالا توليد خواهد شد.

تعداد بازدید : 1408

ثبت نظر

ارسال