Fa En شنبه 8 اردیبهشت 1403 ساعت 22 و 12 دقیقه

قرارداد آلبا و شرکت حمل‌ونقل KCCجهت انتقال آلومینا از استرالیا به بحرین

قرارداد آلبا و شركت حمل‌ونقل  KCCجهت انتقال آلومينا از استراليا به بحرين

باشگاه آلومینیوم: شرکت بحرینی آلبا (نخستین شرکت تولیدکننده آلومینیوم در خاورمیانه) و شرکت حمل‌ونقل KCC، به‌تازگی قراردادی چهار ساله جهت انتقال آلومینا از استرالیا به بحرین امضا کرده‌اند. این قرارداد در ماه اکتبر امضا شده و قرار است طی هفته‌های آینده، امکان حمل‌ونقل فراهم گردد.

شنبه 23 مهر 1401 ساعت 11:36

باشگاه آلومینیوم، به‌گفته‌ی مسئولین شرکت آلبا، امضا قرارداد میان آلبا و KCC نشان‌دهنده روابط نزدیک و دوطرفه میان این‌دو شرکت است. شرکت KCC شرکت حمل‌ونقل کالا بوده که هم فله مرطوب و هم خشک جابجا می‌کند.

با توجه به برخورداری از تکنولوژی و امکانات بالا، این شرکت ازنظر زیست‌محیطی بالاترین بهره‌وری را دارد چراکه نسبت به وسایل و کشتی‌های حمل‌ونقل مشابه، 40 درصد کربن کمتر دارد محیط زیست می‌کند.

انگبرت دام، ‌مدیرعامل شرکت KCC در این رابطه می‌گوید: "ما از همکاری با شرکت آلبا بسیار خشنود هستیم. بیش از سی سال است که این همکاری مشترک میان شرکت ما و شرکت آلبا وجود دارد. براساس قرارداد مشترک میان دو شرکت تا سال 2025، خدمات‌رسانی توسط کشتی‌های کابو (CABU) و کلینبو (CLEANBU) به شرکت آلبا ادامه خواهد داشت."

مدیرعامل شرکت آلبا نیز در این رابطه نظر مشابهی دارد و معتقد است طی سه دهه اخیر درپی همکاری میان این‌دو شرکت، دستاوردهای بزرگی حاصل شده است. پیش‌بینی می‌شود که با توجه به انعقاد قرارداد چهار ساله میان این‌دو گروه، رشدی بیش از پیش درانتظار شرکت آلبا باشد.

تعداد بازدید : 997

ثبت نظر

ارسال