Fa En سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 ساعت 13 و 42 دقیقه

عرضه محصولات جدید و مکمل گلوبالوم

عرضه محصولات جدید و مکمل گلوبالوم

باشگاه آلومینیوم: امروزه، ارتقای سطح کیفی در و پنجره‌ها و نمای ساختمان به لحاظ عملکرد حرارتی و کیفی از خواسته‌های اصلی طراحان ساختمان‌های مدرن می‌باشد.

سه شنبه 4 مهر 1402 ساعت 21:10

سیستم‌های آلومینیومی گلوبالوم، با هدف رسیدن به نیازهای ساختمان‌های مدرن و پاسخگویی به الزامات حفظ انرژی و ماندگاری بالا و درعین‌حال آزادی عمل معماران در استفاده از پنجره‌ها و نماها با اشکال مختلف طراحی شده است.

باشگاه آلومینیوم- به بهانه حضور شرکت والاد (گلوبالوم) در پانزدهمین نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته تهران، گفت‌وگویی داشتیم با آقای مهندس فریور، مدیرعامل این شرکت که وی به سوالات ما درباره نمایشگاه و وضعیت بازار پاسخ دادند. متن این گفتگو را در ادامه می‌خوانیم:

  • گلوبالوم با چه هدفی در نمایشگاه در و پنجره شرکت کرده است؟

هدف گلوبالوم از شرکت در نمایشگاه درب و پنجره، معرفی محصولات خود به مخاطبین درون‌صنفی و برون‌صنفی و نمایش دستاوردهای جدید خود در صنعت درب و پنجره و نمای آلومینیومی می‌باشد.

  • گلوبالوم چه محصولاتی تولید می‌کند ؟

محصولات گلوبالوم بطورکلی صنایع آلومینیوم در ساختمان است و شامل درب و پنجره، نمای آلومینیومی و به‌صورت مکمل مانند نرده‌های شیشه‌ای، لوور و مانند اینهاست.

  • چه محصولاتی برای رونمایی در نمایشگاه پنجره داشتید؟

امسال هم به روال سال‌‌های قبل، گلوبالوم با محصولات جدید و مکمل خود در نمایشگاه حضور داشته که از مهمترین آن‌ها سیستم چند ریل لیفت 142، سیستم مونو ریل یا لنگه داخل لیفت 142 و بازشوی نورگیر سقفی و به‌عنوان یک دستاورد منحصربه‌فرد، رونمایی از گزارش پاس‌شدن تست‌های آب‌بندی و هوابندی سیستم 142 در آمریکای شمالی می‌باشد.

  • آیا در تهیه مواد اولیه با مشکل مواجه شده‌اید؟

موضوع عدم ثبات سیاست‌های توزیع در رابطه با مواد اولیه آلومینیومی به‌نظرم مهمترین مشکل همه شرکت‌های همکار می‌باشد. متأسفانه با جابجایی مدیران، روش‌های آزموده خطا مجدداً مورد آزمون قرار می‌گیرد و این بیشترین آسیب را به تولیدکننده‌های محصولات آلومینیومی وارد می‌کند.

  • چالش‌های کسب و کار شما چیست؟

ازنظر من ضعف آموزش‌های درون‌صنفی، ارزان‌گرایی صاحبان ساختمان بدون توجه به عواقب آن و همچنین نبود استانداردهای لازم برای صدور مجوزهای ساخت‌و‌ساز و پایان کار از مهمترین چالش‌های کسب و کار ما به‌حساب می‌آیند.

  • گلوبالوم صادرات هم انجام می‌دهد؟

متأسفانه به‌صورت خیلی محدود، مانند همه صنف‌های دیگر، مشکل عدم ارتباطات بانکی و به‌تبع محدودشدن امکان صادرات به سایر کشورها ما را از رقبای منطقه‌ای به‌شدت عقب نگه داشته است. درصورتی‌که با اندکی بازنگری در این مورد و توجه بیشتر، عقد قراردادهای گمرکی با همسایگان و .... امکان پیشرفت جدی این صنعت وجود دارد.

  • آینده این صنعت را چگونه می‌بینید؟

با توجه به ورود نیروهای جوان‌تر و با دانش فنی بالا در شرکت‌های تولیدی و خدماتی این صنف، امکان پیشرفت بالقوه زیادی وجود دارد ولی با توجه به ارتباطات ضعیف و رو به افول با کشورهای دارای دانش صنعتی و نبود دسترسی به ماشین‌آلات به‌روز و تفاوت زیاد نرخ برابری ریال با سایر ارزها و ناتوانی یا ناخواستگی سیستم بانکی در ارایه تسهیلات، از موضوعاتی است که صنعت ما را به‌شدت تهدید می‌کند.

تعداد بازدید : 1169

ثبت نظر

ارسال