Fa En شنبه 22 اردیبهشت 1403 ساعت 19 و 39 دقیقه

عرضه 1500 تن بیلت تأثیری بر بازار ندارد

عرضه 1500 تن بیلت تأثیری بر بازار ندارد

باشگاه آلومینیوم: طبق اعلام مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین‌المللی استانداری مرکزی در مرحله دوم توزیع شمش آلومینیوم، 1500 تن بیلت باقیمت 25500 تومان نیز بین متقاضیان توزیع خواهد شد که به گفته وی این امر می‌تواند تا زمان سیاست‌گذاری و ابلاغ نحوه عرضه در بورس از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تا حدودی بازار آلومینیوم را به ثبات برساند.

دوشنبه 9 مهر 1397 ساعت 10:17

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از معدن‌نامه، مدیرعامل شرکت صنایع پروفیل و آلومینیوم حبیبی گفت: با توجه به عدم عرضه طی ماه اخیر، عرضه 1500 تن  بیلت در بازار نخواهد داشت.

یوسف حبیبی اظهار داشت: حداقل 4000 تن بیلت باید در هر هفته عرضه می‌شد که این اتفاق صورت نگرفته و با توجه به نیاز کنونی بازار، این حد از عرضه پاسخگوی تقاضای موجود نیست.

گفتنی است، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین‌المللی استانداری مرکزی در خصوص پیش‌بینی‌های انجام‌شده برای جلوگیری از سوءاستفاده واسطه‌ها و دلال‌ها در این بخش نیز اعلام کرده سعی بر این است که این محصول تنها میان کسانی که تولید واقعی دارند توزیع شود، ازاین‌رو در وهله اول سازمان صنعت و معدن باید فعال بودن متقاضی را تائید کند، همچنین متقاضی باید در سایت بهین یاب درخواست داده باشد که در این صورت به نسبت درخواست ارائه‌شده، ظرفیت اسمی آن صنعت و میزان آلومینیومی که در اختیار است، سهمیه برای متقاضی تعیین می‌شود.

 

تعداد بازدید : 809

ثبت نظر

ارسال