Fa En دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ساعت 19 و 8 دقیقه

طلا تا پایان سال 2011 روند صعودی خواهد داشت

طلا تا پایان سال 2011 روند صعودی خواهد داشت

رئیس اتحادیه طلا، جواهرات، نقره و سكه و صراف گفت : با توجه به شرایط حاکم در جهان ، رشد جمعیت وافزایش تقاضا بسیاری از تحلیلگران و اقتصاددانان تا پایان سال 2011 روند افزایش قیمت طلا را صعودی ارزیابی کرده اند.

>

شنبه 30 مهر 1390 ساعت 18:40

در پایان اولین نشست تخصصي صنف طلا و جواهرات ،محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه کشوری این صنف به طلا گفت : شرایط حاکم در جهان به گونه ای است که بهای طلا روندی صعودی طی می کند وسرمایه گذاران ، سرمایه گذاری امن را طلب می کنند بنابراین با توجه به شرایط فعلی طلا سرمایه گذاران جذب این فلز گرانبها می شوند ودر آن سرمایه گذاری می کنند.

کشتی آرای این نشست را بسیار مناسب توصیف کرد و افزود : در دیدار و تعامل با روئسای اتحادیه و وزارت دارایی در خصوص مساعدت مالیاتی و سازمان حمایت از مصرف کنندگان به اهدافی که از پیش تعیین کرده بودیم محقق شدیم.

وی افزود : در این نشست با همکاران در جهت پیشرفت صنعت طلا و جواهر و حل مشکلات اتحادیه ها به تبادل نظر و تبادل افکار پرداختیم و قرار است این نشست ها ادامه داشته باشد .

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور در خصوص سکه های پارسیان اذعان داشت : همانطور که می دانید تولید سکه های پارسیان ممنوع بوده و این سکه هایی هم که در بازار وجود دارد به مرور زمان جمع آوری وذوب می شود اما مردم در خرید و فروش آن به مشکلی بر نخواهند خورد ودر آینده قرار است به شکل جدیدی تولید وتوزیع گردد.

محمد کشتی آرای در پایان گفت : مصرف طلا در ایران نسبت به تولید بیشتراست اما سعی در این داریم به سمت تولید بیشتر برویم که حتی در آینده ای نه چندان دور بتوانیم در صادرات حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 

تعداد بازدید : 746

ثبت نظر

ارسال