Fa En جمعه 31 فروردین 1403 ساعت 23 و 49 دقیقه

شکایت صنعت آلومینیوم نیجریه از واردات

شكايت صنعت آلومينيوم نيجريه از واردات

باشگاه آلومینیوم: تولیدکنندگان آلومینیوم اولیه در نیجریه از واردات بی‌رویه پروفیل آلومینیوم به نیجریه ابراز ناراحتی کرده‌اند. به‌گفته‌ی این افراد، واردات موجب "نابودی" صنعت آلومینیوم این کشور شده است.

شنبه 5 تیر 1400 ساعت 11:45

به گزارش باشگاه آلومینیوم، به‌گفته‌ی سخنگوی صنایع آلومینیوم نیجریه، واردکنندگان محصولات واردشده را زیر قیمت بازار داخلی به‌فروش می‌رسانند. همین مسأله ضربه بزرگی به صنعت آلومینیوم داخلی وارد ساخته است. همچنین با توجه به سود فراوان واردات، حجم بالایی از واردکنندگان کوچک در نیجریه پدیدار شدند که محصولاتی با کیفیت پایین وارد کرده و پخش می‌کنند.

درحال‌حاضر انستیتوی تولیدکنندگان نیجریه (MAN) به‌همراه تولیدکنندگان آلومینیوم در این کشور، به‌دنبال یک راه‌حل مؤثر به‌منظور جلوگیری از پخش و توزیع محصولات بی‌کیفیت با حجم بالا هستند. درحال‌حاضر ظرفیت تولید آلومینیوم نیجریه حدود 200 هزار تن است که آلسکول به‌عنوان تولیدکننده اصلی آلومینیوم اولیه در نیجریه، بخش عمده‌ی نیاز داخلی این کشور را تأمین می‌نماید.

فقر حاکم بر نیجریه می‌تواند یکی از مهم‌ترین دلایل واردات غیرقانونی آلومینیوم بی‌کیفیت و توزیع آن باشد. بسیاری از اقلام نظیر آلومینیوم به‌طور غیرقانونی وارد نیجریه می‌شوند و این واردات تبدیل به نوعی شغل کاذب در این کشور شده است.

تعداد بازدید : 662

ثبت نظر

ارسال