Fa En جمعه 31 فروردین 1403 ساعت 14 و 27 دقیقه

شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) به عنوان صادرکننده نمونه سال 99 انتخاب شد

شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) به عنوان صادرکننده نمونه سال 99 انتخاب شد

باشگاه آلومینیوم: در مراسم بیست و چهارمین سالروز ملی صادرات، شرکت آلومینیوم ایران به عنوان صادرکننده نمونه ملی سال 1399 کشور انتخاب گردید.

چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 0:33

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از روابط عمومی و صنعتی ایرالکو، شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) به عنوان صادرکننده نمونه سال 99 انتخاب شد. مراسم روز ملی صادرات، روز گذشته مورخ 22/10/1399 با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و جمعی از صادرکنندگان کشور برگزار شد.

در بیست و چهارمین سالروز ملی صادرات ایران و آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه ملی کشور در سال 1399 که در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کشاورزی ایران برگزار گردید، مهندس مجیدی مدیر عامل ایرالکو، تندیس و لوح صادرکننده نمونه سال را از جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت نمودند.

در این مراسم که برای نخستین بار توسط اتاق بازرگانی ایران به عنوان نماینده بخش خصوصی و با سخنرانی جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت، پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و چند تن از فعالان اقتصادی برگزار گردید، در ابتدای نشست علی ملایی، معاون کسب‌وکار اتاق ایران گزارشی از روند انتخاب صادرکننده نمونه و ممتاز ارائه دادو پس از سخنرانی های مدعوین، منتخبان تندیس و لوایح تقدیر خود را دریافت نمودند. در پایان هم از تمبر یادبود مراسم رونمایی گردید.

تعداد بازدید : 1751

ثبت نظر

ارسال