Fa En شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 19 و 43 دقیقه

شرکت Hongqiao تولیدکننده برتر آلومینیوم چین از نهاد بین‌المللی کناره‌گیری می‌کند

شرکت Hongqiao تولیدکننده برتر آلومینیوم چین از نهاد بین‌المللی کناره‌گیری می‌کند

باشگاه آلومینیوم: شرکت هونگکیائو چین، بزرگترین تولیدکننده آلومینیوم در جهان، تنها چهار سال پس از پیوستن به صنعت جهانی، مؤسسه بین المللی آلومینیوم IAI را ترک کرد.

شنبه 25 مرداد 1399 ساعت 13:2

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از کانال طهرانی، رویترز گزارش داد؛ هونگکیائو که مجوز حدود 6.5 میلیون تن ظرفیت ذوب سالانه آلومینیوم را دارد، در سال 2016 به عضویت مؤسسه بین المللی آلومینیوم درآمد و اکنون Ron Knapp دبیر کل مؤسسه بین المللی آلومینیوم را به عنوان مشاور رئیس شرکت استخدام کرده است.

نایپ به رویترز گفت که هونگکیائو از موسسه بین المللی آلومینیوم (IAI) استعفا داده است، اما از اظهار نظر خود در مورد دلایل این اقدام خودداری کرد.

وی گفت: ما به دنبال راهکاری هستیم تا به هدف شرکت هنگکیائو که افزایش تعامل در سطح بین المللی است کمک کنیم.

همچنین موسسه بین المللی آلومینیوم در مورد اینکه چرا در وبسایت خود نام شرکت هنگکیائو را به عنوان اعضا در لیست خود قرار نداده است، از اظهار نظر خودداری کرد.

اهداف موسسه بین المللی آلومینیوم شامل افزایش بازار آلومینیوم از طریق افزایش آگاهی از ویژگی‌های آن و فراهم کردن یک مجمع جهانی برای تولیدکنندگان آلومینیوم در مورد موضوعات مشترک برای 26 عضو فعلی آن است.

چین تاکنون بزرگترین کشور تولیدکننده و مصرف کننده آلومینیوم در جهان بوده است.

رئیس هنگکیائو، ژانگ، پیش از این به عنوان نایب رئیس موسسه بین المللی آلومینیوم فعالیت می‌کرد که هم اکنون ریاست آن بر عهده مدیر اجرایی شرکت آلومینیوم Alcoa بنام آقای Ben Kahrs  است.

اعضای دیگر شامل شرکت آلومینیوم چین، معروف به چینالکو (Chinalco)، ریوتینتو(Rio Tinto)، روسال (United company Rusal) و نورسک هیدرو (norsk hydro) می‌باشند.

تعداد بازدید : 667

ثبت نظر

ارسال