Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 17 و 16 دقیقه

سیزدهمین نمایشگاه فن آوری نانو برگزار می‌گردد

(12-9 مهرماه 1401، نمایشگاه بین‌المللی تهران)

سیزدهمین نمایشگاه فن آوری نانو برگزار می‌گردد

باشگاه آلومینیوم: نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۱ روزهای ۹ تا ۱۲ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور فعالان زیست‌بوم فناوری نانو برگزار خواهد شد.

پنجشنبه 7 مهر 1401 ساعت 10:54

نمایشگاه فناوری‌های نانوIRAN NANO 2022 که توسط موسسه توسعه خدمات فناوری تا بازار ایرانیان برگزار می‌گردد، با برگزاری جشنواره فناوری‌های نانو همزمان است.

به گزارش باشگاه آلومینیوم، در جشنواره فناوری نانو، نهادهای فعال در سه قالب حضور خواهند داشت:

  • نهادهای ترویجی
    • مراکزعلمی
    • شرکت‌های صنعتی

نمایشگاه فناوری نانو، رویدادی است که در آن آخرین دستاوردها و تحولات عرصه فناوری نانو در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نوع مشارکت‌کنندگان جشنواره فناوری نانو شرکت‌های فعال در بخش‌هایی نظیر سازندگان تجهیزات، خودرو، آب و محیط زیست، بهداشت و سلامت، ساختمان، کشاورزی و بسته‌بندی، نانومواد، نساجی، نفت و صنایع وابسته، بازرگانی؛ شرکت‌های مشاوره‌ای – خدماتی و کارگزاران خدمات فناوری و بخش بین‌الملل در کنار آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نهادهای ترویجی از قبیل، انجمن‌های دانشگاهی و شرکت‌های آموزشی خواهند بود.

همزمان با نمایشگاه، نشست‌های تخصصی، برگزاری کارگاه با موضوعات مختلف و نیز برگزاری گفتمان در حوزه تجاری‌سازی در مرکز سالن خلیج فارس برای شرکت‌های فعال در حوزه نانو برای ارائه و معرفی محصولات و فناوری با عنوان نانوگپ از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.exhibition.nano.ir  مراجعه فرمایید.

تعداد بازدید : 495

ثبت نظر

ارسال