Fa En دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ساعت 18 و 8 دقیقه

سرهنگ تا 48 ساعت دیگر می رود؟

سرهنگ تا 48 ساعت دیگر می رود؟

نیروهای رژیم قذافی حملات هوایی به شهرهای تحت کنترل انقلابیون را تشدید کرده اند، رییس دفتر جبهه ملی نجات لیبی با اشاره به افزایش حملات هوایی نیروهای قذافی به شهرهای تحت کنترل انقلابیون، تاکید کرد که انقلابیون ظرف 48 ساعت آینده بقیه شهرهای تحت کنترل قذافی را آزاد می کنند.

سه شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 21:55

"منصور الزوی " شامگاه دوشنبه در گفت و گو با شبکه العالم اظهار داشت: نیروهای رژیم قذافی حملات هوایی به شهرهای تحت کنترل انقلابیون را تشدید کرده اند، چراکه آنها نمی توانند به صورت مستقیم با انقلابیون درگیر شوند.

وی افزود: انقلابیون تصمیم دارند طی 48 ساعت آینده نیروهای قذافی را شکست دهند و آنها را از شهرهای آزاد نشده بیرون کنند.

الزوی تاکید کرد: رژیم قذافی تلاش میکند از طریق رسانه هایش روحیه سربازان خود را بالا ببرد، و افکار عمومی را از واقعیتهای لیبی منحرف کند.

 رییس دفتر جبهه ملی لیبی با انتقاد از مواضع کشورهای غربی بویژه آمریکا در قبال حوادث لیبی، تاکید کرد: این کشورها فقط به فکر منافع خود هستند و به مشکلات ملتهایی که به دلیل اقدامات حاکمان ظالم گرفتار مشکلات بسیاری شده اند، اهمیتی نمی دهند.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای غربی در نهایت تسلیم خواسته های مردم لیبی شده و با اعلام منطقه پرواز ممنوع در لیبی موافقت خواهند کرد، زیرا پس از پخش تصاویر فاجعه آمیز بمباران هوایی شهرهای لیبی توسط رژیم قذافی، کشورهای غربی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند، احساس خطر کردند.

 الزوی از کشورهای مختلف جهان بویژه کشورهای عربی و اسلامی خواست، با شورای ملی انتقالی لیبی بعنوان تنها نماینده قانونی مردم لیبی تعامل کنند، چراکه رژیم قذافی مشروعیت خود را در داخل و خارج از این کشور از دست داده است.

تعداد بازدید : 1327

ثبت نظر

ارسال