Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 0 و 40 دقیقه

سرمایه‌گذاری شرکت آلومینیومی هیندالکو در صنایع پایین‌دستی

سرمايه‌گذاري شركت آلومينيومي هيندالكو در صنايع پايين‌دستي

باشگاه آلومینیوم: شرکت هندی هیندالکو اعلام نموده که تصمیم دارد با صرف 730 کرور روپیه هزینه، یک واحد اکستروژن آلومینیوم در منطقه سیلواسا (Silvassa) راه‌اندازی کند.

دوشنبه 1 دی 1399 ساعت 11:49

بنا بر گزارش باشگاه آلومینیوم، قرار است این واحد اکسترود آلومینیومی با ظرفیت 34 هزار تن در سال بازار رو به رشد منطقه جنوبی و غربی هند را تأمین کند.

این پروژه بخشی از تصمیم اخیر شرکت هیندالکو جهت افزایش ظرفیت تولید در صنایع پایین‌دستی است.

سایتش پای، مدیرعامل شرکت می‌گوید: "با بهبود شرایط صنایع ساختمانی و خودروسازی در بازار، نیاز بازار به انواع محصولات آلومینیومی رو به افزایش است لذا این مسأله، عامل اصلی توسعه صنایع مختلف پایین‌دستی بوده است."

پیش‌بینی می‌شود که بازار اکستروژن هند از 373 هزار تن کنونی به 850 هزار تن در سال 2030 توسعه یابد. 60 درصد بازار اکستروژن هند متعلق به مناطق غربی و جنوبی است. قرار است واحد سیلواسا به مشتریان هیندالکو در این مناطق کمک کرده و آنها را تأمین نماید.

شرکت هیندالکو تصمیم دارد ظرفیت خود را در صنایع پایین‌دستی از 300 هزار تن کنونی به 600 هزار تن افزایش دهد. این پروژه 7 هزار کرور روپیه هزینه خواهد برد (کرور معادل ده میلیون است).

واحدهای اکستروژن هیندالکو در رنوکوت (Renukoot) و آلوپورام (Alupuram)، محصولات خود را عمدتاً به صنایع خودروسازی، دفاع، هوا-فضا و ساختمان می‌فروشند.

شرکت هندی هیندالکو بزرگترین تولیدکننده محصولات نورد و بازیافت آلومینیوم در جهان است. این شرکت هندی دارای 47 واحد تولیدی در 10 کشور مختلف جهان است.

تعداد بازدید : 1449

ثبت نظر

ارسال