Fa En پنجشنبه 9 فروردین 1403 ساعت 17 و 31 دقیقه

سرمایه‌گذار عظیم شرکت جنرال موتورز برروی بخش دایکست

سرمايه‌گذار عظيم شركت جنرال موتورز برروي بخش دايكست

باشگاه آلومینیوم: شرکت جنرال موتورز (General Motors) اعلام نموده که برروی واحد تولید قطعات دایکست آلومینیومی خود در ایندیانا، 45 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خواهد کرد. به‌گفته شرکت جنرال موتورز ، این قطعات دایکست صرفاً در تولید خودروهای الکتریکی (EV) مورداستفاده قرار خواهند گرفت.

چهارشنبه 2 آذر 1401 ساعت 14:31

باشگاه آلومینیوم- به‌گفته‌ی مسئولین شرکت جنرال موتورز، این واحد تولید‌کننده قطعات ریختگی، یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین واحدها در جهان محسوب می‌شود.

با توجه به اینکه ردپای کربنی خودروهای الکتریکی بسیار ناچیز است، حرکت جهان به‌سوی این تکنولوژی با سرعت بالایی صورت می‌گیرد. در کنفرانس تغییر اقلیمی که در سال 2022 برگزار گردید، حرکت جهان به‌سوی استفاده‌ی بیش از پیش از خودروهای الکتریکی به‌صورت جدی مطرح شد.

از ابتدای سال 2011 تاکنون، شرکت جنرال موتورز 456 میلیون دلار صرف تکنولوژی ریختگی در واحد تولیدی بدفورد Bedford)) خود واقع در ایندیانا کرده است. این واحد در سال 1942 احداث شد و هم‌اکنون 680 نفر پرسنل و نیروی کاری دارد. این شرکت آمریکایی ده سال قبل اعلام کرد که به‌عنوان یکی از پایه‌های اصلی کاهش مصرف سوخت در جهان فعالیت می‌کند لذا می‌توان گفت یکی از نخستین شرکت‌هایی است که با پایه‌گذاری استفاده از قطعات سبک‌وزن آلومینیومی در خودروی خود، موجب کاهش وزن چشمگیری برای خودروها شده است.

 

تعداد بازدید : 549

ثبت نظر

ارسال