Fa En جمعه 14 اردیبهشت 1403 ساعت 21 و 18 دقیقه

سربازی که از سنگر بی خبر بود

سربازی که از سنگر بی خبر بود

مرخصی و پایان خدمت ندارد این سرباز؟

یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 22:16

واکنش مخاطبان خبرآنلاین به اظهارات محمود بهمنی، رییس کل بانک مرکزی

محمود بهمنی، رئیس کل بانک مرکزی، چهارشنبه گذشته در پاسخ به سوالی مبنی بر طرح استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس شورای اسلامی در رابطه با وقوع اختلاس بزرگ و ارتباط آن با استعفای وی، اعلام کرد:" من سرباز نظام هستم و خالی کردن کردن سنگر وظیفه سرباز نیست." این اظهارات او با واکنش های در خور تاملی از سوی خوانندگان خبرآنلاین مواجه شد. به طوری که کاربری بدون ذکر نام این نظر را ارسال کرده است:"چه سربازی که نمی داند در سنگرش چه می گذرد!" یا مخاطب دیگری نوشته است:" ببخشید این سرباز مرخصی، پایان خدمتی،میدان مینی، چیزی شامل حالش نمی شود ؟" در همین حال خواننده ای هم به کنایه نوشته است:" عجب سربازی که راحت دشمن از دستش در رفت و رفت کشور کانادا."

امیر هم آرزوی خود را این گونه نوشته است:" کاش ایشان هم مثل بقیه آدم های سیاسی دنیا استعفا میداد و از مردم عذر خواهی میکرد."

مخاطبی بی نام هم این نظر را ارسال کرده ست:" وقتی با عدم نظارت شما پول مردم خورده شد هم سرباز نظام بودید یا اینکه سر پستتان خواب خوش تشریف داشتید ؟ واقعا بی حرمتی را به حد اعلاء رسانده اید. دلتان نمی آید از حقوق خود بگذرید که استعفاءنمی دهید، آقا؟"

کارگری هم خطاب به رییس کل بانک مرکزی نوشته است:" آقای بهمنی، مگر سنگری هم باقی گذاشته اید با این تورم، افت ارزش پول ملی، بلبشوی بانکی و... شما از کدام سنگر دفاع می کنید؟ سنگر شما را دلالان و دانت خواران فتح کرده اند. گویا شما همانند آن سرباز جنگ جهانی دوم هنوز نمی دانید جنگ را باخته اید."

ضمن تشکر از مخاطبانی که نظرات خود را برای ما ارسال کرده اند، شما هم اگر نظری در این خصوص دارید، در قالب نظرات همین خبر آن را جهت انتشار برای ما ارسال کنید.

تعداد بازدید : 871

ثبت نظر

ارسال