Fa En شنبه 1 اردیبهشت 1403 ساعت 15 و 27 دقیقه

رشد بازار جهانی ماشین‌آلات دایکست آلومینیوم طی 5 سال آینده

رشد بازار جهاني ماشين‌آلات دايكست آلومينيوم طي 5 سال آينده

باشگاه آلومینیوم: پیش‌بینی می‌شود که طی 5 سال آینده (بازه زمانی 2025-2021) بازار جهانی ماشین‌آلات دایکست آلومینیوم 1.18 میلیارد دلار رشد داشته باشد. بنابر این گزارش، پیش‌بینی می‌شود که در این بازه زمانی، بازار این محصولات با نرخ رشد ترکیبی سالانه (CAGR) 5 درصد روبرو باشد.

یکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت 12:52

به گزارش باشگاه آلومینیوم، بیشترین محصولات مورد توجه در این بازار، ماشین‌آلات دایکست HPDC و LPDC خواهند بود و نقاط اصلی افزایش تقاضا، اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و منطقه خاورمیانه هستند.

افزایش جهانی مصرف آلومینیوم موجب شده که صنایع وابسته به این فلز نیز همواره رو به رشد باشند. از آن جمله می‌توان به صنایع تولیدکننده ماشین‌آلات اشاره نمود که طی چند دهه اخیر رشد قابل‌توجهی داشته‌اند.

با توجه به افزایش استحکام و دوام آلیاژ آلومینیومی ریختگی، ترجیح بر آنست که آلیاژ این فلز تحت عملیات کستینگ یا ریخته‌گری قرار گیرد.

یکی از آلیاژهای قابل ریخته‌گری متداول در صنعت آلومینیوم، آلیاژ آلومینیوم 7068 است که از استحکام قابل‌توجهی برخوردار است به‌طوری‌که استحکام کششی آن از برخی آلیاژهای فولادی بیشتر است. این آلیاژ، ازجمله آلیاژهایی است که در صنایع هواپیماسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

تعداد بازدید : 554

ثبت نظر

ارسال