Fa En پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 9 و 28 دقیقه

با پیگیری دستگاه قضا:

رسیدگی به مشکلات کارخانه‌های آلومینیوم هزار

رسیدگی به مشکلات کارخانه‌های آلومینیوم هزار

باشگاه آلومینیوم: مشکلات دو واحد صنعتی بزرگ آلومینیوم هزار و روغن نباتی گلناز کرمان با برگزاری نشست تخصصصی اقتصاد مقاومتی رسیدگی شد

شنبه 19 مهر 1399 ساعت 13:22

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از خبرگزاری میزان، در پی بازدید‌های تخصصی رییس کل دادگستری استان کرمان و هیات تخصصی قضایی از واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان، با برگزاری نشست تخصصصی اقتصاد مقاومتی حل مشکلات دو واحد صنعتی بزرگ آلومینیوم هزار و روغن نباتی گلناز مورد رسیدگی قرار گرفت.

رییس کل دادگستری استان کرمان در این نشست، گفت: در شرایط جنگ اقتصادی باید بر مبنای قانون، کشور را از بن بست خارج کرده و از تمام ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده برای حمایت از تولید و صنعت صورت گیرد.

یدالله موحد با اشاره به این مطلب که بر مبنای نگاه مسالمت آمیز و مساعدت آمیز مدیران می‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد، گفت: تعدادی از مدیران استانی با روحیه جهادی نسبت به حل مشکلات و موانع پیش روی واحد‌های تولیدی در اسرع وقت اقدام می‌کنند که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: تمامی راهکار‌ها برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی باید بر مبنای قانون تدوین و اجرایی شود، زیرا در غیراینصورت در مرحله اجرا ناتمام باقی خواهند ماند.

تلاش برای رفع مشکلات کارخانه آلومینیوم هزار کرمان

رییس کل دادگستری استان کرمان در ادامه با اشاره به بازدید انجام شده از کارخانه آلومینیوم هزار کرمان، عنوان کرد: حکم ورشکستگی این کارخانه صادر شده و مدیر تصفیه آن نیز در حال پیگیری امور هستند؛ اما این کارخانه در حال حاضر در حال تولید و فروش محصولات خود است و دستگاه قضایی تلاش می‌کند که وضعیت آن را به وضعیت مطلوب برساند.

موحد بر حل مشکلات این واحد تولیدی در حوزه مالیاتی تاکید کرد و ادامه داد: براساس مصوبه شورای تامین استان، زمینه رفع برخی از مشکلات این واحد تولیدی در حوزه بانکی نیز فراهم شده و مابقی اقدامات براساس پیگیری‌های معاون قضائی دادستان کل کشور با بانک مرکزی رفع خواهد شد.

وی اظهار داشت: دستگاه قضایی استان کرمان براساس شناخت دقیق ابعاد جنگ اقتصادی کنونی با رویکرد حمایت از تولید در راستای تحقق اهداف تحولی قوه قضاییه گام بر می‌دارد.

تعداد بازدید : 719

ثبت نظر

ارسال