Fa En دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ساعت 8 و 7 دقیقه

راه‌اندازی مجدد کارخانه صنعتی تولید فویل آلومینیومی در شهرستان رزن

راه‌اندازی مجدد کارخانه صنعتی تولید فویل آلومینیومی در شهرستان رزن

باشگاه آلومینیوم: ‌رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن، از احیاء کارخانه صنعتی فویل آلومینیومی در شهرستان رزن تا پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد.

چهارشنبه 26 مهر 1402 ساعت 10:14

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم به‌نقل از ایسنا، مجید عربلو با اشاره به واحد صنعتی رزن صاف این شهرستان افزود: این واحد صنعتی تا پایان سال گذشته تنها با ۳۰ درصد ظرفیت خود درحال فعالیت بود که از ابتدای سال‌جاری به‌صورت کامل تعطیل و راکد شد.

اما با پیگیری‌های انجام‌شده دادستانی استان و شهرستان و نیز با همکاری سازمان صمت و معاونت صنایع صمت استان و فرماندار شهرستان رزن، واگذاری این واحد صنعتی به سرمایه‌گذار بخش خصوصی دیگری انجام شده و سرمایه‌گذار جدید پیگیر احیاء این واحد است و قول مساعد داده که با احیاء و بازگشت به چرخه تولید این واحد صنعتی برای ۲۰۰ نفر در این واحد اشتغال ایجاد کند.

عربلو خاطرنشان کرد: این واحد صنعتی سالانه دارای ظرفیت تولید ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی است و احیاء مجدد آن موجب می‌شود تا بخش مهمی از نیاز کشور به فویل آلومینیومی را مرتفع کند، ضمن اینکه این واحد صنعتی پیش از تعطیلی به بیش از ۱۲ کشور دنیا ازجمله آلمان، سوئد، بلژیک، استرالیا، اسپانیا و فرانسه دارای صادرات بوده است.

وی ظرفیت اشتغال این واحد صنعتی را ۲۲۰ نفر برشمرد و یادآور شد: سال گذشته و امسال با مساعدت خوب فرماندار شهرستان رزن اقدامات خوبی برای احیاء واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد شهرستان انجام شده و از سال گذشته فرماندار رزن در ستاد تسهیل رفع موانع پای دادگستری را نیز به‌عنوان اهرم باز کردند و این امر از نقش مؤثری در سرعت‌بخشیدن به احیاء واحد‌های راکد و تعطیل سطح شهرستان برخوردار بوده است.

تعداد بازدید : 1280

ثبت نظر

ارسال