Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 18 و 2 دقیقه

راه‌اندازی خط آندایز طلایی صنایع آلومینیوم ماندگار

راه‌اندازی خط آندایز طلایی صنایع آلومینیوم ماندگار

باشگاه آلومینیوم: شرکت صنایع آلومینیوم ماندگار به تازگی با راه‌اندازی خط آندایز طلایی خود، قدم دیگری در راستای افزایش تنوع محصولات خود و رضایتمندی مشتریان برداشته است.

دوشنبه 8 آذر 1400 ساعت 22:47

به گزارش باشگاه آلومینیوم، فاطمه بیات مدیر بازرگانی مجموعه ماندگار در این خصوص اعلام کرد با توجه به افزایش تقاضای این رنگ، برآن شدیم با اضافه نمودن این رنگ به سبد محصول خود گام دیگری در راستای افزایش رضایت مشتریان برداریم. خط آندایز طلایی با استفاده از بهترین تجهیزات و مواد اولیه اروپایی راه‌اندازی شده و با کیفیتی بسیار بالا در حال فعالیت می‌باشد.

صنایع آلومینیوم ماندگار ارائه دهنده خدمات آندایزینگ آلومینیوم، از سال 1342 فعالیت خود در حوزه آلومینیوم را آغاز نموده است. در سال 1356 به عنوان اولین ارائه دهنده خدمات آندایزینگ در شمال کشور و سومین ارائه دهنده این خدمات در کشور مسیر خود را ادامه داد. این شرکت در سال 1371 موفق به بهره‌برداری از تکنولوژی آندایزینگ رنگی آلومینیوم شد و در سال 1387 اولین بروزرسانی و توسعه خطوط آندایز خود را صورت داد. این شرکت جهت ارتقاء سطح خدمت رسانی خود به مشتریان در سال1398 با بروزرسانی و توسعه خطوط آندایزینگ خود در شهر اراک، شهرک صنعتی خیرآباد در زمینی به مساحت 10500 متر مربع فعالیت خود را گسترش داده و تا به امروز در حال ارائه خدمات آندایزینگ آلومینیوم در سطوح کیفی حرفه‌ای به مشتریان است. همچنین این شرکت امسال با راه‌اندازی انبار، امکان تحویل و دریافت بار در تهران را برای مشتریان خود فراهم نمود.

تعداد بازدید : 1055

ثبت نظر

ارسال