Fa En جمعه 31 فروردین 1403 ساعت 15 و 36 دقیقه

راه‌اندازی واحد تمام اروپایی شرکت "پارس آلومین اراک" در جهت ارتقای کیفیت

راه‌اندازي واحد تمام اروپايي شركت "پارس آلومین اراك" در جهت ارتقاي كيفيت

باشگاه آلومینیوم: شرکت پارس آلومین اراک، تولیدکننده انواع پروفیل‌های ساختمانی و صنعتی آلومینیومی به‌روش اکستروژن از سال 1380 آغاز به‌کار نموده است. شرکت پارس آلومین اراک از همان ابتدای فعالیت با هدف تولید پروفیل‌های اختصاصی با کیفیت بالا و قابل رقابت با محصولات درجه یک خارجی سیاست‌گذاری شده است.

چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت 12:15

به گزارش باشگاه آلومینیوم، بدین‌منظور شرکت پارس آلومین اراک با به‌روز کردن مداوم تکنولوژی تولید و تهیه ماشین‌آلات و ابزار مؤثر بر کیفیت از معتبرترین تولیدکنندگان ماشین‌آلات در سطح جهان، همواره تلاش برای حضور در صف اول رقابت در کیفیت را در دستورکار خود قرار داده است.

در راستای بهبود کیفیت تولیدات، شرکت پارس آلومین اراک در سال 1385 موفق به اخذ گواهی‌نامه 2000-9001 ISO در مدیریت کیفیت گردیده است. شرکت پارس آلومین اراک دارای پرس اکستروژن 2000 تن است و مجهز به کارگاه قالبسازی است. کارگاه پولیش قالب شرکت پارس آلومین، مجهز به ماشین‌آلات CNC بوده که برگرفته از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا است.

محصولات این شرکت براساس نیاز مشتریان توسط پرسنل مجرب و تجهیزات مدرن با تنوع بسیار زیادی تولید می‌گردد.

این شرکت از سال 1386 اقدام به راه‌اندازی واحد آندایزینگ در شهرستان شهرکرد کرد اما پس از 10 سال به‌علت فرسودگی ماشین‌آلات آن خط را به‌طور کامل واگذار نمود و در قالب طرح توسعه شرکت "پارس آلومین" اقدام به تأسیس واحد آندایزینگ در شهر اراک و در مجاورت واحد تولید پروفیل کرد. واحد آبکاری جدید که در بهمن سال 1399 به بهره‌برداری کامل رسید، توسط شرکت آلسان اسپانیا طراحی و اجرا شد.

باشگاه آلومینیوم، تأمین بخشی از تجهیزات و ماشین‌آلات توسط شرکت آلسان اسپانیا صورت گرفته و بخشی دیگر نیز شامل رکتی‌فایر 12000 آمپر و ترانس مولتی کالرینیگ 6000 آمپر از شرکت آلو سرویس ایتالیا خریداری شده است. همچنین تمام مواد اولیه شرکت توسط شرکت ایتال تکنو ایتالیا تأمین می‌گردد.

بنابراین می‌توان ادعا کرد واحد آندایزینگ شرکت پارس آلومین از معدود واحدهای آندایز تمام اروپایی فینیشینگ در ایران است. این شرکت آمادگی ارائه خدمات آندایز در طیف‌های مختلف رنگی شامل سیلور، شامپاینی، برنز، قهوه‌ای، مشکی و طلایی به‌روش الکتروکالرینگ به‌صورت مات و براق را دارد. به‌علاوه امکان پولیشینگ و براشینگ پروفیل نیز در این شرکت وجود دارد.

 

تعداد بازدید : 1113

ثبت نظر

ارسال