Fa En یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 0 و 44 دقیقه

راه‌اندازی اولین خط تولید بیلت ایراسلیپ در کویت

راه‌اندازي اولين خط توليد بيلت ايراسليپ در كويت

باشگاه آلومینیوم: پس از گذشت 4.5 ماه، نصب و راه‌اندازی اولین خط بیلت‌ریزی به ظرفیت ۲۰ تن قطر 7 اینچ به‌روش ایراسلیپ در کشور کویت به پایان رسید و بهره‌برداری از خط آغاز شد.ظرفیت فاز اول این خط ۱۵۰۰ تن در سال می‌باشد.

چهارشنبه 5 آبان 1400 ساعت 6:57

به گزارش باشگاه آلومینیوم، از ویژگی‌های این خط که توسط شرکت متخصصان ایرانی شرکت Aluexpand راه‌اندازی شده است، می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

 

۱-استفاده از سیستم هیدرولیک با پوشش Antifungal ‌و AntiRotatif Chrome که مقاومت به خوردگی در آن افزایش می‌یابد.

۲- سیستم جک و ‌هیدرولیک آن نسبت به هرگونه پیچش و عدم تقارن هوشمند می‌باشد.

۳-بهره‌گیری از رینگ‌های گرافیتی دوبل با ضریب نفوذ بسیار بالا Deep Diffusion که یکنواختی بالاتر به‌دلیل ساختار ریزه دانگی بیشتر و درنتیجه فشار کاری حین اکستروژن را به‌همراه دارد.

۴-عدم وجود آب در چاه ریخت و حذف خطر ترک برای ریخت آلیاژهای خاص.

۵- بهره‌گیری از همزن مغناطیسی در زیر کوره برای یکنواختی در فرآیند آلیاژسازی بدون نیاز به افزایش دما و همزدن مکانیکی یا باز نگهداشتن در کوره.

این شرکت خطوط ریخته گری بیلت به روش ایر اسلیپ را در ایران در چهار پروژه نصب نموده و یا در حال نصب می‌باشد. علت استقبال کارخانه‌های بیلت ریزی برای بروزرسانی کارخانه‌ها، به دلیل محسوس بودن و قابل توجه بودن تفاوت ایجاد شده در کیفیت و خواص بالای بیلت‌های تولید شده به روش ایر اسلیپ نسبت به روش هات تاپ و بازار بسیار پر رونق صادرات بیلت ایراسلیپ به ترکیه می‌باشد.

تعداد بازدید : 1031

ثبت نظر

ارسال