Fa En جمعه 14 اردیبهشت 1403 ساعت 21 و 4 دقیقه

راز بچه‌شیرهای کشف‌شده در تهران برملا شد

راز بچه‌شیرهای کشف‌شده در تهران برملا شد

فارس نوشت:

اصغر محمدی فاضل در خصوص جزئیات تازه در مورد پیدا شدن بچه شیرهای پایتخت اظهار داشت: این ۳ بچه شیر در واقع از مبدأ بابلسر به اصفهان در حال انتقال بودند که از نظر ما این حمل و نقل غیرقانونی و بدون اخذ مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست بوده است.

>

دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 21:26

وی ادامه داد: بنابراین اگر این افراد توسط پلیس راه متوقف می‌شدند، قطعاً در مورد آنها اعمال قانون می‌شد یا اگر وارد شهر می‌شدند و گشت‌های نیروی انتظامی این خودرو را متوقف می‌کردند، قطعاً برخورد قانونی صورت می‌گرفت.

محمدی‌فاضل افزود: بر اساس اطلاعات ما این بچه‌ شیرها توسط یک خودرو و یک یدک‌کش اسب‌کش در حال منتقل شدن از بابلسر به اصفهان بودند که یا به دلیل باز شدن در یدک‌کش و یا به دلیل باز شدن منفذی در دیواره یدک‌کش این ۳ قلاده شیر در طول مسیر در شهر تهران خارج می‌شود که ۲ قلاده پیدا شد و قلاده سوم نیز بر اثر تصادف کشته شد.

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: ۳ قلاده شیر دیگر که جزء مجموعه ۶ بچه شیر بودند دیروز توسط صاحب آنها به سازمان حفاظت محیط زیست تحویل داده شد و توسط کارشناسان ما اقدامات لازم در مورد آنها انجام شده است.

محمدی‌فاضل تصریح کرد: هم‌اکنون معاینه دامپزشکی در مورد ۳ بچه شیر انجام شده است و تزریق میکروچیپ هم صورت گرفته است که البته طبق معاینه کارشناسان ما ۳ قلاده شیر در وضعیت بهداشتی مناسبی به سر نمی‌برند.

تعداد بازدید : 822

ثبت نظر

ارسال