Fa En یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 0 و 20 دقیقه

دیدار مدیرعامل شرکت آلومینای ایران با پیمانکاران بخش معادن

دیدار مدیرعامل شرکت آلومینای ایران با پیمانکاران بخش معادن

باشگاه آلومینیوم: مدیرعامل شرکت آلومینای ایران با پیمانکاران بخش معادن این شرکت دیدار کرد و به طرح موضوعات مرتبط با همکاری‌های دو طرف پرداخت.

سه شنبه 22 فروردین 1402 ساعت 12:40

باشگاه آلومینیوم- در این جلسه که با حضور پیمانکاران بخش‌های مختلف معادن شرکت آلومینای ایران برگزار شد، محمدرضا پیرحسینلو ضمن تبریک سال نو و عرض خیر مقدم خدمت مدیران عامل پیمانکاری‌های مختلف و نماینده‌های ایشان و قدردانی از زحمات پرسنل شاغل در مجموعه‌های پیمانکاری، بر ضرورت رعایت موارد «HSE» در تمامی پیمانکاری‌ها تاکید کرد.

وی ضمن با اهمیت دانستن بحث «HSE» در معادن، از تمامی پیمانکاران فعال در معادن شرکت آلومینای ایران درخواست کرد نسبت به جذب نیروهای متخصص و مرتبط با «HSE» به فوریت اقدام کنند و نسبت به رعایت الزامات «HSE» اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آلومینای ایران عنوان کرد: شرکت آلومینای ایران نیز امکانات لازم در این خصوص را به بهترین شکل فراهم کرده و خواهد کرد و در زمینه رعایت موارد ایمنی و سلامت پرسنل از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

پیرحسینلو در ادامه صحبت‌ها، بر پرداخت به موقع حقوق و دستمزد و پاداش مناسبتی مختلف در زمان مقرر و سر وقت به پرسنل پیمانکار تاکید کرد و گفت: ارزیابی عملکرد کلیه عوامل در داخل شرکت و پیمانکاری‌ها در دستور کار شرکت قرار دارد.

در ادامه این جلسه پیمانکاران محترم شرکت، نظرات، پیشنهادات و مشکلات موجود در بخش‌های مربوط به خود را با مدیرعامل شرکت آلومینای ایران مطرح کردند.

منبع: فلزات آنلاین

تعداد بازدید : 2174

ثبت نظر

ارسال