Fa En شنبه 8 اردیبهشت 1403 ساعت 23 و 0 دقیقه

دیدار با رئیس جدید دادگستری و دادستان لامرد

دیدار با رئیس جدید دادگستری و دادستان لامرد

باشگاه آلومینیوم: مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با رئیس جدید دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد دیدار نمود.

یکشنبه 23 مهر 1402 ساعت 23:14

باشگاه آلومینیوم- مهندس مهدی زحمتکش در این دیدار ضمن تبریک به دکتر سید محمد باقر حقایقی رئیس جدید دادگستری شهرستان لامرد، گزارشی از آخرین وضعیت تولید و اشتغال در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، بزرگ ترین و مدرن ترین کارخانه آلومینیوم کشور ارائه نمود و گفت: این مجتمع عظیم صنعتی، حفظ و افزایش تولید را به عنوان اهداف اصلی در کنار توجه به موضوعات فرهنگی و اجتماعی دنبال می کند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، مدیر عامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب خاطر نشان کرد: تمام تلاشمان این است تا در جبهه اقتصاد، سهم خود را در افزایش قدرت و صلابت جمهوری اسلامی ایفا نموده و امید به پیشرفت را در جامعه افزایش دهیم. وی افزود: بهبود معیشت و رفاه کارکنان شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب از دیگر اولویت های اصلی این شرکت است که با جدیت دنبال می شود.

دکتر حقایقی رئیس جدید دادگستری شهرستان لامرد نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده مدیرعامل سالکو در زمینه تولید و اشتغال جوانان بومی و با اشاره به جایگاه مهم مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در صنعت و اقتصاد کشور تصریح کرد: عملکرد مناسب و ایجاد اشتغال در بخش صنعت و اقتصاد نه تنها موجب بهبود معیشت مردم می شود بلکه امید بخشی در جامعه را نیز به دنبال دارد و این امر باعث کاهش مراجعه مردم به مراجع قضایی می شود.

همچنین مهندس زحمتکش در دیداری جداگانه با آقای مهدی رشیدی دادستان جدید عمومی و انقلاب لامرد از حمایت های همه جانبه مسئولین سابق قضایی شهرستان لامرد، حجت الاسلام غفاری ریاست دادگستری و حجت الاسلام سعادت پور دادستان پیشین عمومی و انقلاب لامرد در رفع موانع تولید به ویژه در زمینه مشکلات برق مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب تقدیر نمود و خواستار ادامه حمایت مسؤولان جدید دستگاه قضایی شهرستان لامرد از این کارخانه عظیم صنعتی شد.

دادستان جدید عمومی و انقلاب لامرد نیز در این دیدار با بیان اینکه مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با اشتغال زایی 2500 نفری نگین صنایع در سطح استان فارس و کشور می باشد، گفت: مجموعه قضایی شهرستان لامرد در راستای حفظ و پایداری تولید در کنار مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب خواهد بود و حمایت های لازم را انجام خواهد داد.

تعداد بازدید : 1238

ثبت نظر

ارسال