Fa En شنبه 8 اردیبهشت 1403 ساعت 21 و 32 دقیقه

خودکفایی در تولید با توسعه و تکیه بر تکنولوژی روز

خودکفایی در تولید با توسعه و تکیه بر تکنولوژی روز

باشگاه آلومینیوم: مدیرعامل شرکت صنایع آلومینیوم آبسکون گفت: در تلاش هستیم با به روزرسانی تجهیزات و ماشین‌آلات و استفاده از تکنولوژی روز دنیا، علاوه بر ایجاد اشتغال و افزایش تولید، به بازارهای جهانی راه پیدا کنیم.

دوشنبه 28 شهریور 1401 ساعت 11:34

به گزارش باشگاه آلومینیوم مهندس فاضلی در گفتگویی با فلزات آنلاین، ضمن مثبت ارزیابی کردن طرح‌های توسعه‌ای، بیان کرد : توسعه پایدار باعث ایجاد رونق اقتصادی و پیشرفت سازمان و همچنین دست‌یابی به تکنولوژی روز دنیا خواهد شد. ضمن اینکه به‌روزرسانی مداوم ماشین‌آلات ،طراحی‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای همواره در دستور کار شرکت صنایع آلومینیوم آبسکون قرار داشته است .

وی ضمن تاکید بر اهمیت اجرای طرح‌های توسعه‌ای، عنوان کرد: شرکت صنایع آلومینیوم آبسکون در نظر دارد جهت افزایش تولید و استفاده از تکنولوژی روز دنیا، دستگاه پرس اکستروژن بسیار پیشرفته با ظرفیت بیش از دو هزار و 500 تن را خریداری و به زودی راه‌اندازی کند. این مسئله به عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های توسعه‌ای شرکت در راستای افزایش تولید و بهره‌گیری از تکنولوژی روز در دستور کار قرار گرفته است. همچنین با توجه به اینکه شرکت برای تولید مقاطع آلومینیومی، پادرکوتینگ، آندایزینگ، درو پنچره‌سازی و اجرای ساختمان کرتین وال نیازمند شیشه است، بنابراین راه‌اندازی خط شیشه را به عنوان یکی دیگر از طرح‌های توسعه‌ای در دستور کار داریم و در سال 1402 به بهره‌برداری خواهیم رساند.

مدیرعامل شرکت صنایع آلومینیوم آبسکون اذعان کرد: طراحی و محاسبه تمام پروژه‌های ساختمانی توسط دفتر فنی شرکت صورت می‌پذیرد و همچنین تامین آلومینیوم مورد نیاز پروژه‌های آبسکون توسط خود شرکت انجام می‌شود. بنابراین افتخار می‌کنیم که به خودکفایی کامل در صنعت آلومینیوم دست یافته‌ایم و ضرورت دارد جهت حضور موثر و موفق در بازار ایران، از لحاظ نرم‌افزازی و تجهیزات همواره به روز باشیم.

فاضلی در ادامه تصریح کرد: در نظر داریم در تولید بیلت آلومینیومی نیز برنامه‌ریزی داشته باشیم و امیدوار هستیم سایر تولیدکنندگان محصولات آلومینیومی به ویژه بیلت نیز ضمن به‌روزرسانی ماشین آلات خود و استفاده از تکنولوژی روز دنیا، به خودکفایی در تولید بیلت دست پیدا کنند و در جهت پیشرفت کشور گام بردارند‌

وی در ادامه مطرح کرد: بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای شرکت با به کارگیری از تکنولوژی و دانش روز دنیا، علاوه بر افزایش درآمد، باعث افزایش تولید و ایجاد امید و انگیزه در صنایع آلومینیومی خواهد شد و در تلاش هستیم قدم‌های مثبتی در این راستا برداریم.

مدیرعامل شرکت صنایع آلومینیوم آبسکون با اشاره به اهمیت به کارگیری از نیروهای متخصص داخلی در اجرای طرح‌های توسعه‌ای، گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تولید، اشتغال‌زایی و خودکفایی در تولید، خدا را شاکر هستیم که درحال حاضر تمام پروژه‌های بزرگ ساختمانی شرکت آبسکون توسط متخصصان داخلی همراه با استانداردهای جهانی انجام می‌شود . برای مثال، ساختمان چهل طبقه غدیر و مجلس شورای اسلامی،ساختمان شهید خرازی و پروژه های بزرگ دیگر، همه و همه نمونه هنر متخصصان داخلی در شرکت آبسکون است و خوشبختانه این شرکت توانایی انجام پروژه‌هایی از این دست و حتی پیشرفته‌تر را در خارج از کشور دارد. خودکفایی در تولید و عدم وابستگی به خارج از کشور، در دستور کار مدیریت شرکت صنایع آلومینیوم آبسکون قرار گرفته است و روز به روز بر اهمیت تحقق آن در مجموعه مدیریتی شرکت افزوده خواهد شد.

فاضلی در پایان ضمن تاکید بر آموزش نیروی انسانی متخصص در راستای تحقق توسعه، یادآور شد: شرکت آبسکون تعداد نیروهای انسانی متخصص خود را از 120 نفر در سال 1399، به 250 نفر در سال جدید افزایش داده است و امیدوار هستیم با توجه به طرح‌های توسعه‌ای شرکت و همچنین ورود به بازار درو پنچره و پروفیل و نماسازی ساختمان در آینده، این تعداد را هرچه بیشتر افزایش دهیم.

تعداد بازدید : 744

ثبت نظر

ارسال