Fa En پنجشنبه 9 فروردین 1403 ساعت 15 و 3 دقیقه

خلق افتخاری دیگر با استفاده از توان جوانان مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

خلق افتخاری دیگر با استفاده از توان جوانان مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

باشگاه آلومینیوم: انجام اورهال و تعمیرات اساسی کوره های حساس ذوب واحد ریخته گری در آلومینیوم جنوب توسط متخصصین بومی صورت گرفت.

سه شنبه 2 خرداد 1402 ساعت 22:10

باشگاه آلومینیوم- عملیات اورهال و تعمیرات اساسی کوره‌های حساس ذوب واحد ریخته‌گری آلومینیوم جنوب، با دستان توانمند پرسنل جوان، متخصص و متعهد این واحد عظیم صنعتی انجام شد و افتخاری دیگر با استفاده از توان و ظرفیت داخلی آلومینیوم جنوب به ثبت رسید.

مهندس حسین محسنی رئیس واحد ریخته گری مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در همین رابطه و با اشاره به اینکه فرایند اورهال کوره های حساس ذوب، امری الزامی و اجتناب ناپذیر می باشد گفت: تمام تلاش ما این بود که با استفاده از توان و ظرفیت داخلی جوانان متخصص و همچنین تجربه ای که در طول این مدت کسب شده است، عملیات اورهال و تعمیرات اساسی کوره های حساس ذوب را انجام داده و به مدار تولید برگردانیم.

وی افزود: این مهم یک افتخار بزرگی است و هم از جنبه های اقتصادی و صرفه‌جویی و هزینه‌ای کاملا به نفع مجتمع است و از سویی نیز باعث تجربه و اعتماد به نفس هرچه بیشتر جوانان متخصص و متعهد این مجتمع عظیم تولیدی خواهد شد.

مهندس سبحانی مشاور واحد ریخته‌گری نیز با اشاره به آموزش‌های ارائه شده به پرسنل جهت انجام عملیات تعمیرات اساسی کوره‌های حساس ذوب گفت: الحمدالله بدون اینکه بخواهیم کار را به یک شرکت خارج از مجموعه واگذار کنیم با شناسایی نقاط حساس و انجام آموزش‌های لازم، عملیات اورهال این کوره ها انجام شد.

گفتنی است؛ در حال حاضر مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب که بزرگترین و مدرن‌ترین کارخانه آلومینیوم کشور می‌باشد، دارای دو سالن ریخته‌گری بوده که روزانه ۸۰۰ تن مواد مذاب تولید شده توسط سلول‌های احیا در پاتروم را تبدیل به شمش های ۱۰۰۰ پوندی و ۵۰ پوندی با خلوص 8.99 و بیلت آلیاژی گروه ۶۰۰۰بر اساس نیاز بازار و درخواست مشتریان می‌نماید.

منبع: لامرد

تعداد بازدید : 2229

ثبت نظر

ارسال