Fa En شنبه 8 اردیبهشت 1403 ساعت 11 و 43 دقیقه

حضور شرکت دوبال در آمریکای شمالی

حضور شركت دوبال در آمريكاي شمالي

باشگاه آلومینیوم: شرکت دوبال اکستروژن، بخشی از شرکت اماراتز گلوبال آلومینیوم، پیش از تعطیلات ژانویه 2024 اعلام کرد که توانسته در آمریکای شمالی از خود ردپایی بر جای بگذارد.

شنبه 30 دی 1402 ساعت 12:39

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم، این شرکت اماراتی اعلام نموده که به‌تازگی شرکت اکستروژن آلومینیوم ترمالکس (متخصص در اکسترود لوله) واقع در مونتگومری،‌ آلباما را خریداری کرده است.

تصمیم برای خریداری این واحد اکستروژن درحالی اتخاذ گردید که شرکت دوبال در برنامه‌ریزی سال جدید حضور گسترده‌تر در بازار خودرو و HVAC (تهویه) را قرار داده است. به‌گفته‌ی رئیس هیأت‌مدیره شرکت دوبال، حامد ‌بن ‌فهد، شرکت اکستروژن دوبال با هدف تأمین نیازهای بازار رو به رشد اکستروژن آلومینیوم، احداث گردیده است. این شرکت قرار است طی ده سال آنیده در رده ده شرکت برتر اکستروژن آلومینیوم قرار گیرد.

براساس قرارداد منعقدشده بین این‌دو گروه، ‌ترمالکس از کمک‌های تکنیکی و تخصص شرکت دوبال استفاده خواهد کرد و همکاری مشترک این‌دو موجب رشد و ارتقای دوبال اکستروژن در منطقه آمریکای شمالی خواهد بود.

دیگو دالیشیو، مدیرعامل شرکت ترمالکس در این رابطه می‌گوید:" این قرارداد موجب ارتقاء و کمک به بازار خودروهای الکتریکی در سال 2024 خواهد شد."

همچنین تولید خودروهای الکتریکی با مصرف آلومینیوم بالا همراه است که در راستای کاهش CO2 واردشده به محیط زیست و کاهش آلایندگی هوا خواهد بود.

این قرارداد از معدود قراردادهایی است که منجر به حضور یک شرکت عرب در آمریکای شمالی شده است.

تعداد بازدید : 787

ثبت نظر

ارسال