Fa En دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ساعت 9 و 41 دقیقه

حضور آلیاژسازان آلومینیوم در نمایشگاه قطعات خودرو

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات و مجموعه‌های خودرو برگزار شد

حضور آلياژسازان آلومينيوم در نمايشگاه قطعات خودرو

باشگاه آلومینیوم: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو با حضور حدود ۵۰۰ شرکت بزرگ قطعه‌سازی داخلی و خارجی از کشورهای چین، ترکیه، هند، آلمان و ایتالیا، همچنین خودروسازان، قطعه‌سازان و شرکت‌های بزرگ و کوچک داخلی برگزار شد.

سه شنبه 25 آبان 1400 ساعت 13:13

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو با حضور سیدرضا فاطمی‌امین وزیر صمت و عبدالرزاق داود مشاور نخست‌وزیر پاکستان در امور صنعت، بازرگانی، تولید و سرمایه‌گذاری افتتاح شد.
این نمایشگاه در ۱۰ سالن و نزدیک به ۲۵ هزار متر فضای نمایشگاهی به‌مدت چهار روز (از 16 تا ۱۹ آبان‌ماه) پذیرای صنعتگران و علاقه‌مندان بود.
زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه، قطعات و مجموعه‌های خودرو، ماشین‌آلات و تجهیزات قطعه‌سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو بوده است.


تولید خودروهای به‌روز و کم‌مصرف تا ۲ سال آینده



وزیر صنعت، معدن و تجارت در افتتاحیه این نمایشگاه گفت: برنامه‌های طراحی شده برای اصلاح صنعت خودروسازی به خوبی در حال اجرا است و تا دو سال آینده شاهد صنعتی به‌روز با تولیداتی با مصرف سوخت پایین و باکیفیت خواهیم بود.
سید رضا فاطمی‌امین در جریان شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو افزود: همان‌طور که از ابتدای آغاز به کار در وزرات صنعت، معدن و تجارت وعده کرده بودم ۱۰ پروژه در صنعت خودرو تعریف شده که اجرای آنها از دو ماه پیش آغاز شده و با زمان‌بندی مناسب در حال پیشرفت است.
ازجمله آنها مدیریت جریان نقدینگی خودروسازان، کاهش هزینه‌های سربار آنها و همچنین اصلاح ساختار مالی شرکت‌هاست.
فاطمی‌امین خاطرنشان‌کرد: با این وجود نوید می‌دهیم که برنامه‌های طراحی شده برای اصلاح صنعت خودرو به خوبی در حال انجام است و همه تعهدات ما در این صنعت اجرایی خواهد شد.

بازدید وزیر صمت و مشاور نخست وزیر پاکستان از نمایشگاه


وزیر صنعت، معدن و تجارت و مشاور نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی و سرمایه‌گذاری از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو بازدید به‌عمل آوردند.
سیدرضا فاطمی‌امین «وزیر صنعت، معدن و تجارت» و عبدالرزاق داود «مشاور نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی و سرمایه‌گذاری» پس از اختتامیه نهمین نشست اجلاس کمیته مشترک تجاری جمهوری اسلامی ایران و پاکستان از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو بازدید کردند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این بازدید، ضمن تأکید بر فراهم‌سازی زمینه بهره‌مندی از ظرفیت‌های جدید در تولید قطعات و مجموعه‌های خودرو، از غرفه سازندگان زنجیره تأمین ساپکو بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و همچنین نیازها و مسایل صنعت خودرو و قطعه‌سازی قرار گرفت.
مشاور نخست‌وزیر پاکستان در امور صنعت، بازرگانی، تولید و سرمایه‌گذاری نیز در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از روند پیشرفت صنعت خودرو و قطعه‌سازی ایران، از محصول تارا بازدید کرد و پیشرفت‌های گروه صنعتی ایران خودرو را در زمینه توسعه خودکفایی قطعات و تولید محصول تارا خارج از تصور دانست.
مشاور نخست‌وزیر پاکستان در امور بازرگانی و سرمایه‌گذاری پاکستان در دیدار با مدیرعامل ساپکو ضمن تقدیر از پیشرفت‌های گروه صنعتی ایران خودرو و مجموعه قطعه‌سازی، بر توسعه روابط بین دو کشور تأکید کرد و دستاوردهای زنجیره تأمین گروه صنعتی ایران‌خودرو را در خودکفایی قطعات، بستری برای پیشرفت‌های آینده صنعت خودروسازی ایران دانست.

حضور شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو



ایساکو در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو حضور یافت.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، گفت: معرفی قطعات و بسته‌بندی‌های اصلی و جدید ایساکو به مشتریان از مواردی است که در این نمایشگاه آن را دنبال می‌کنیم.
سیدرضا مفیدی افزود: در این نمایشگاه بسته‌بندی‌های جدید ایساکو که به زودی در کنار بسته‌بندی‌های آبی در شبکه مجاز به فروش خواهد رسید، به مشتریان معرفی می‌شود. همچنین با متنوع شدن مدت زمان گارانتی قطعات، اطلاعات کاملی در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت تا بتوانند با آگاهی کامل قطعات مورد نیاز خود را از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز تهیه کنند.وی ادامه داد: از دیگر اهداف ما از حضور در این نمایشگاه با توجه به عمومی‌شدن خدمات «ایساکو کارت» به عنوان کارتی اعتباری برای خرید قطعات و خدمات از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز، آگاه سازی هموطنان از نحوه دریافت کارت، خدمات قابل ارایه، تسهیلات و نحوه بازپرداخت آن است.
وی همچنین گفت: یکی از برنامه‌های شرکت ایساکو در این نمایشگاه که با هدف افزایش عمق خودکفایی صورت می‌گیرد، شناسایی تأمین‌کنندگان برای تولید قطعات بدون منبع و یا تک منبع تأمین است و در همین راستا نیز از دی‌ماه سال گذشته نمایشگاه دایمی و مجازی، در وب سایت شرکت ایساکو آغاز به‌کار کرده است.مفیدی از دیگر اهداف این شرکت برای حضور در نمایشگاه مذکور را توسعه و ارتقای شبکه فروشگاه‌های مجاز و فروش مستقل در سراسر کشور از طریق جذب نمایندگی فروش دانست.

کروز از یازده مجموعه قطعه پیشرفته بومی‌سازی شده خود رونمایی می کند



شرکت صنایع تولیدی کروز به منظور عرضه محصولات جدید، افزایش سطح داخلی‌سازی قطعات و کمک به اشتغال و جهش تولید در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو حضور یافت.
گفتنی است کروز در این نمایشگاه از یازده مجموعه قطعه پیشرفته جدید خود که در سال ۱۴۰۰ توسط مهندسان کشور بومی سازی کرده و به طور قطع کمک شایانی به صنعت خودرو خواهد کرد، رونمایی می کند.
همچنین محصولات و قطعات پیشرفته که پیش از این به تولید داخل رسیده نیز درمعرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.


حضور آلیاژسازان آلومینیوم در نمایشگاه قطعات خودرو

از صنعت آلومینیوم نیز برخی شرکت‌های فعال در آلیاژسازی و تولید قطعات آلومینیومی خودرو از جمله نگین آلومینیوم گلپایگان و آذر صنعت گلپایگان ، فن آوری ذوب گلپایگان، آمیتیس آلومینیوم گلپایگان  و اطلس پمپ در این نمایشگاه حضور یافته و به ارائه آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود در عرصه آلیاژسازی پرداختند.

تعداد بازدید : 679

ثبت نظر

ارسال