Fa En دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ساعت 21 و 44 دقیقه

جواز تاسیس کارخانه تولید پروفیل آلومینیوم در الیگودرز صادر شد

جواز تاسیس کارخانه تولید پروفیل آلومینیوم در الیگودرز صادر شد

باشگاه آلومینیوم: نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: جواز تاسیس کارخانه تولید پروفیل آلومینیوم در الیگودرز صادر شد و بناست با اعتبار هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان راه‌اندازی شود.

سه شنبه 17 مرداد 1402 ساعت 12:55

باشگاه آلومینیوم- محمد خدابخشی در رابطه با احداث کارخانه تولید پروفیل آلومینیوم در الیگودرز اظهارداشت: راه‌اندازی این کارخانه با پیگیری‌های انجام شده، جزء مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان قرار گرفت و جهت اجرا توسط مخبر معاون اول رئیس جمهور به وزیر صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه کارخانه تولید پروفیل آلومینیوم توسط ایمیدرو در الیگودرز احداث می‌شود افزود: هزینه ساخت آن هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ظرفیت تولید کارخانه مذکور را تولید سالانه ۱۰ هزار تن دانست و عنوان کرد: مجموع سرمایه ثابت این کارخانه ۸۰۰ میلیارد تومان است و با احداث آن زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۶۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه کارخانه پروفیل آلومینیوم در زمینی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع احداث می‌شود گفت: سطح زیر بنای این کارخانه ۲۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع است و بناست در مدت ۱۲ ماه اجرا شود.

تعداد بازدید : 1058

ثبت نظر

ارسال