Fa En دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ساعت 16 و 2 دقیقه

جلسه شورای معاونین شرکت آلومینای ایران برگزار گردید

جلسه شورای معاونین شرکت آلومینای ایران برگزار گردید

باشگاه آلومینیوم: جلسه شورای معاونین شرکت آلومینای ایران با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران شرکت در محل سالن جلسات برگزار گردید.

دوشنبه 13 شهریور 1402 ساعت 10:12

به گزارش باشگاه آلومینیوم، با توجه به اهمیت موضوع و اینکه در یک محیط صنعتی مهمترین موضوع در انجام فعالیت ها، ایمنی در کار و حفظ سلامت و صیانت از منابع انسانی می باشد، در این جلسه به بحث و بررسی پیرامون مسائل HSE و رعایت الزامات مربوطه پرداخته شد.

در ابتدای این جلسه مهندس میرزاجانی مدیر HSE شرکت، گزارشی از اقدامات انجام شده و راهکارهای پیشنهادی در حوزه ایمنی و بهداشت کارکنان ارائه نمودند، که پس از آن هر یک از معاونین و مدیران حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را در خصوص موارد مورد بحث بیان نمودند.

در ادامه دکتر شه بخش مدیر عامل شرکت آلومینای ایران با تاکید بر رعایت کلیه الزامات HSE توسط پرسنل محترم شرکت بیان داشتند: بحث ایمنی، مسئولیت جمعی ماست و باید جدی گرفته شود و اگر در مواردی خلاء وجود دارد در جهت رفع آن تلاش و پیگیری لازم انجام شود. ایشان همچنین در خصوص لزوم فرهنگ سازی و رعایت 5s در شرکت آلومینا تاکید نمودند.

دکتر شه بخش با بیان این موضوع که هر یک از مدیران، مسئول ایمنی مربوط به واحد خود می باشند و جهت نهادینه نمودن و فرهنگ سازی رعایت الزامات ایمنی توصیه نمودند که مسئولین واحدها و متولیان امر اصول و رعایت الزامات ایمنی را از خودشان شروع نمایند تا کارکنان خود را نیز ملزم به رعایت کلیه الزامات ایمنی نمایند.

ایشان در ادامه و خارج از بحث HSE در مورد سیاست های شرکت و نیز برنامه های پیش رو مواردی را بیان نمودند.

منبع: دنیای معدن

تعداد بازدید : 1140

ثبت نظر

ارسال