Fa En یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 21 و 3 دقیقه

جدیدترین آمار تولید کنسانتره مس در کشور| بوکسیت آلومینیوم ۴۸۵ هزار و ۵۲۲ تن

جدیدترین آمار تولید کنسانتره مس در کشور| بوکسیت آلومینیوم ۴۸۵ هزار و ۵۲۲ تن

باشگاه آلومینیوم: با تولید ۱۱۴ هزار و ۶۲۵ تن کنسانتره مس در شهریور ماه سال جاری مجموع تولید این محصول در شش ماهه نخست امسال در شرکت ملی مس ایران به ۶۰۱ هزار و ۶۲۵ تن رسید.

چهارشنبه 19 آبان 1400 ساعت 11:33

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از بازار؛ آمارهای سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایرانی (ایمیدرو) نشان می دهد که در شهریور ماه امسال ۳۱ هزار و ۴۲۶ تن آند در شرکت صنایع مس ایران تولید شد و مجموع تولید آن در نیمه نخست سال جاری ۱۷۸ هزار ۷۸۴ تن بوده است.

همچنین در ۶ ماهه نخست امسال ۱۴۳ هزار و ۳۲۸ تن کاتد در کشور تولید شد و میزان تولید کنسانتره مولبیدن در این مدت نیز در شرکت ملی مس ایران به ۳ هزار و ۱۷ تن رسید.

در نیمه نخست امسال در مجموع ۹۵۸ تن مولبیدن در شرکت ملی مس ایران تولید شد، درحالی که در شهریور ماه سال جاری مجموع تولید این محصول به ۱۷۰تن رسید.

بر اساس آمار ایمیدرو، در ۶ ماهه امسال در مجموع ۵۵۵ تن اکسید مولبیدن در کشور تولید شد و میزان تولید این محصول در شرکت ملی مس ایران در شهریور ماه سال جاری معادل ۹۱ تن بوده است

بر اساس آمار ایمیدرو، در ۶ ماهه امسال در مجموع ۵۵۵ تن اکسید مولبیدن در کشور تولید شد و میزان تولید این محصول در شرکت ملی مس ایران در شهریور ماه سال جاری معادل ۹۱ تن بوده است.

همچنین در ۶ ماهه نخست امسال ۴۲۷ تن لجن محتوی طلا و نقره در شرکت ملی مس ایران تولید شد در حالی که میزان تولید این محصول مسی در شهریور ماه سال جاری به ۹۳ تن رسید.

تولید آلومینیوم در واحدهای آلومینیوم سازی کشور

در شهریور ماه سال جاری با تولید ۱۹ هزار و ۶۶۵ تن پودر آلومینیوم در کشور جمع تولید این محصول در ۶ ماهه نخست ۹۹، بیش از ۱۱۶ هزار و ۱۹۳ تن بوده است.

در شهریور ماه امسال در مجموع ۳۲ هزار و ۲۴۷ تن و در ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۹۶ هزار و ۸۶۶ تن هیدرات آلومینیوم در واحدهای فولادسازی کشور تولید شده است.

در نیمه نخست امسال تولید خالص آلومینیوم در کشور به ۲۵۲ هزار و ۷۹۱ تن رسید و در شهریور ماه سال جاری میزان تولید این محصول آلومینیومی در مجموع به ۴۰ هزار و ۳۲۲ تن افزایش یافت

بر اساس گزارش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایرانی (ایمیدرو)، در نیمه نخست امسال تولید خالص آلومینیوم در کشور به ۲۵۲ هزار و ۷۹۱ تن رسید و در شهریور ماه سال جاری میزان تولید این محصول آلومینیومی در مجموع به ۴۰ هزار و ۳۲۲ تن افزایش یافت.

آمارها نشان می دهد که با تولید ۶۵ هزار و ۹۰۶ تن بوکسیت آلومینیوم در شهریور ماه سال جاری در مجموع تولید این محصول در واحدهای آلومینیوم سازی کشور در ۶ ماهه نخست امسال به ۴۸۵ هزار و ۵۲۲ تن رسید.

همچنین تولید بیلت آلومینیوم در نیمه نخست امسال در واحدهای یاد شده به ۷ هزار و ۵۲۸ تن رسید در حالی که در شهریور ماه سال جاری میزان تولید آن ۲ هزار و ۶۸۲ تن بوده است.

تعداد بازدید : 597

ثبت نظر

ارسال