Fa En شنبه 8 اردیبهشت 1403 ساعت 14 و 13 دقیقه

تلاش مکزیکی ها برای توسعه صنعت آلومینیوم

تلاش مکزیکی ها برای توسعه صنعت آلومینیوم

باشگاه آلومینیوم: خولیو سزار مارتینز ریواس، رئیس اتاق ملی صنعت آلومینیوم مکزیک گفت: صنعت آلومینیوم در حال استفاده از آخرین فناوری برای غلبه بر چالش‌های موجود در عرصه بین‌المللی است.

یکشنبه 26 شهریور 1402 ساعت 14:26

به گزارش باشگاه آلومینیوم، صنعت آلومینیوم در مکزیک در حال حرکت به سمت دستیابی به ماشین آلات تمام اتوماتیک پیشرفته است. نماینده ترانسفورماتورها، بازرگانان و بازیافت‌های آلومینیومی در مکزیک گفت: سیستم‌های صنعت 4.0 (که تکنیک‌ها و عملیات پیشرفته تولید را با فناوری هوشمند ترکیب می‌کند) برای رقابت با بهترین‌های دنیا آماده است.

مشخص شد که مکزیک یک تامین کننده آلومینیوم توسعه یافته دارد. ما حضور پررنگی از شرکت هایی داریم که به تولید محصولات نیمه تمام یا ثانویه از ریخته گری و اکستروژن اختصاص دارند."

وی تصریح کرد: 12000 واحد اقتصادی مرتبط با آلومینیوم در مکزیک ثبت شده است، از شرکت های خرد گرفته تا بزرگ. آنها طیف گسترده‌ای در بازار و شرکت‌هایی هستند که از شمش گرفته تا محصولات خام و بازاریابی محصولات آلومینیومی اختصاص داده شده‌اند.

وی تاکید کرد: بخش آلومینیوم فرصت بزرگی برای رشد و اشتغال است زیرا بازار به محصولات نیمه تمام مانند ورق، صفحات، پروفیل، حتی قطعات آلومینیومی برای مجموعه‌ای از بخش‌ها مانند فناوری، داروسازی، هوافضا، خودروسازی، ساخت‌وساز نیاز دارد. آلومینیوم وارد بازارهای بسیاری می شود و طیف محصولات آن بسیار زیاد است.

مارتینز ریواس تصریح کرد که فرصت های تجاری برای دست اندرکاران بخش آلومینیوم به عرصه بین المللی نیز گسترش می یابد زیرا مکزیک معاهدات و توافق نامه های تجاری را با کشورهای اروپایی، آسیا-اقیانوسیه و آمریکای شمالی حفظ می کند.

رهبر ملی تأکید کرد که مکزیک به دلیل نزدیکی به ایالات متحده، به مقصد طبیعی برای توسعه های اینچنینی تبدیل شده است که فرصتی عالی برای دست اندرکاران صنعت آلومینیوم است.

سرمایه گذاری مستقیم خارجی دریافتی مکزیک در سه ماهه اول سال 2023 با ارقام وزارت اقتصاد نسبت به مدت مشابه سال 2022، 48 درصد رشد داشته است.

اتاق ملی صنعت آلومینیوم (کانالوم) در 7 مارس 2017 به عنوان یک نهاد مستقل برای مشاوره و همکاری بین صنعت و دولت برای ترویج و دفاع از فعالیت های این بخش در سطح ملی و بین المللی ظهور کرد.

منبع: معدن نیوز

تعداد بازدید : 1058

ثبت نظر

ارسال