Fa En جمعه 14 اردیبهشت 1403 ساعت 14 و 4 دقیقه

تقدیر از آلومینای ایران در دومین اجلاس سراسری مدیران نخبه و ارزش‌آفرین

تقدیر از آلومینای ایران در دومین اجلاس سراسری مدیران نخبه و ارزش‌آفرین

باشگاه آلومینیوم: مدیرعامل شرکت آلومینای ایران به عنوان یکی از مدیران نخبه و ارزش‌آفرین ایران در تحول کسب‌وکارها برگزیده شد.

یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 10:44

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از روابط عمومی شرکت آلومینای ایران، روز سه‌شنبه 26 مهر ماه، دومین اجلاس سراسری مدیران نخبه و ارزش‌آفرین با رویکرد تجلیل از مدیران ارشد واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی با همکاری وزارت صمت، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی، سازمان توسعه و تجارت ایران، مجمع مدیران ایران، سازمان بین‌المللی برند و با حضور مدیران و فعالان صنایع از بخش‌های دولتی و خصوصی (بیش از ۷۰ شرکت برتر ایران) در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

مازیار علی‌نیا زارع، مدیر اجرایی این همایش بیان کرد: دوره اول این همایش از سال ۱۴۰۰ برحسب عملکرد ارزش‌آفرینی مدیران مجموعه‌های توانمند کشور که در شرایطی تحریمی مولد بودند و به چرخه اقتصاد کمک کردند، از تمام بخش‌های تولیدی و صنعتی ارزیابی و پایش شدند.

وی افزود: تعداد 100 نفر از 400 مجموعه در سامانه بر اساس شاخص‌های ارزیابی و هیئت داوران در حوزه مدیریت و کسب‌وکار آفرینی معرفی شدند و در این همایش از آن‌ها تقدیر و قدردانی شد.

در این اجلاس از تورج زارع، مدیرعامل شرکت آلومینای ایران به عنوان یکی از مدیران نخبه و ارزش‌آفرین ایران در تحول کسب‌وکارها تقدیر شد که معاونت مالی و بازرگانی و عضو هیئت مدیره شرکت آلومینای ایران به نمایندگی، تندیس و تقدیرنامه را دریافت کرد.

تعداد بازدید : 705

ثبت نظر

ارسال