Fa En جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 20 و 13 دقیقه

تفاهم‌نامه مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با دانشگاه آزاد اسلامی

تفاهم‌نامه مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با دانشگاه آزاد اسلامی

باشگاه آلومینیوم: تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب به‌منظور بررسی راه‌های همکاری متقابل و ایجاد و گسترش همکاری‌های آموزشی و پژوهشی و آموزش تخصصی نیروهای مورد نیاز منعقد شد.

چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت 12:53

باشگاه آلومینیوم،  به‌منظور بررسی راه‌های همکاری متقابل و ایجاد و گسترش همکاری‌های آموزشی و پژوهشی و آموزش تخصصی نیروهای مورد نیاز شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، تفاهم‌نامه آموزشی پژوهشی میان دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و این مجتمع عظیم صنعتی منعقد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این نشست وجود شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در منطقه ویژه اقتصادی لامرد را موهبتی برای استان فارس برشمرد که می‌تواند سبب رشد و تعالی این استان و کمک به حل مشکل اشتغالزایی باشد.

محمدکاظم کاوه‌پیشقدم ابراز امیدواری کرد، مجموعه دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان فارس که یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین مجموعه‌های آموزش عالی در کشور هستند، بتوانند در کنار مراکز صنعتی مهمی مانند سالکو و از طریق همکاری‌های فی‌مابین در راستای توسعه صنعت کشور گام‌های ارزشمندی بردارند.

وی اظهار کرد: کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، استادان، دانشجویان و امکانات و تجهیزات دانشگاه در راستای همکاری‌های فی‌مابین آماده انجام طرح‌های پژوهشی و تحقیقات کاربردی و بنیادین مورد نیاز صنعت هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ظرفیت همکاری متقابل در زمینه‌های برگزاری و آموزش دوره‌های تخصصی و عمومی کوتاه‌مدت، همکاری‌های ورزشی و رفاهی و علمی و پژوهشی، انجام طرح‌های پژوهشی و برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌ها را بسیار بالا دانست که با تشکیل کارگروه‌های مشترک تخصصی و بررسی زمینه‌های فعالیت‌های مشترک در حوزه‌های مختلف قابل عملیاتی‌شدن است.

معاون بهره‌برداری و رئیس مجتمع آلومینیوم جنوب هم با ابراز خرسندی از همکاری‌های چندساله این مجتمع با دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد که توانست در برگزاری و اجرای سه آزمون استخدامی مجموعه آلومینیوم جنوب اعتماد مسئولان سالکو را به خود جلب کند، این تجربه همکاری را بسیار موفقیت‌آمیز خواند و از ادامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه آموزش‌های تخصصی و عمومی کوتاه و بلندمدت ابراز خرسندی کرد.

اسماعیل شکوهی‌مقدم با تشکر از دید مثبت و دغدغه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در پیگیری برقراری ارتباط صنعت و دانشگاه که نشان از احساس مسئولیت آنان در قبال پیشرفت شهر لامرد، استان فارس و کشور دارد، عنوان کرد: شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کارخانه آلومینیوم ایران است که براساس تکنولوژی ۴۳۰ کیلوآمپر در حال فعالیت است و اکنون با هزار و ۱۵۰ نیروی شاغل ۱۰۰ هزار تن تولید دارد.

تعداد بازدید : 1427

ثبت نظر

ارسال