Fa En شنبه 8 اردیبهشت 1403 ساعت 9 و 11 دقیقه

تداوم روند کاهش قیمت قراضه آلومینیوم در هند

تداوم روند کاهش قیمت قراضه آلومینیوم در هند

باشگاه آلومینیوم: به گفته منابع، قیمت قراضه آلومینیوم وارداتی هند در بحبوحه فعالیت‌های خرید و فروش محدود و همچنین کاهش معاملات آتی به روند نزولی خود ادامه داد.

پنجشنبه 27 مهر 1402 ساعت 13:27

باشگاه آلومینیوم- یک منبع تجاری اعلام کرده است که مواد اولیه وارد شده از خاورمیانه به اندازه کافی در دسترس است و معاملات در مقایسه با بریتانیا / اتحادیه اروپا بیشتر انجام می شود. در نتیجه، مواد با منشاء خاورمیانه از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر می شوند.

خریداران در بازار نیز به دلیل کاهش مداوم ارزش روپیه هند (INR) در برابر دلار آمریکا، قیمت‌های کمتری را ارائه می‌کنند و نرخ ارز در حال حاضر در زمان گزارش 83.3 INR است. این استهلاک باعث افزایش هزینه ها برای خریداران از جمله هزینه های حمل و نقل می شود.

علاوه بر این، یکی از فعالان بازار به SteelMint اطلاع داد که فروش مواد نهایی در بازار کند بوده که منجر به کاهش سفارش‌ها برای تولیدکنندگان آلیاژ شده است.

در همین حال، چندین فروشنده از منطقه غرب در حال حاضر قیمت‌های متفاوتی را برای ضایعات آلومینیومی با گرید زوربا اعلام می‌کنند. اختلاف قیمت بین این فروشندگان حدود 30 دلار در هر تن است که منجر به بی میلی در پیشنهاد خریداران می شود.

فعالان بازار نوسانات و نابرابری های قابل توجهی را بین قیمت های پیشنهادی مشاهده کرده اند. فروشندگان برای فروش با حجم زیاد مردد هستند زیرا قیمت ها همچنان روند نزولی خود را نشان می دهند.

علاوه بر این، تقاضا برای سیلیکون 553 وارداتی به دلیل فروش محدود ADC12 در بازار محدود باقی مانده است.

بازار ضایعات آلومینیوم داخلی هند

بازار قراضه آلومینیوم هند دیروز ثابت ماند. قیمت ضایعات INR 156,000 در هر تن بود، در حالی که قیمت قراضه در نوعی دیگر در INR 17,4000 در هر تن در دهلی (به استثنای GST) بود. فعالان بازار نشان داده اند که کمبود منابع مالی همچنان نگران کننده است و تقاضای محلی در حال حاضر ضعیف است و باعث می شود تامین کنندگان قیمت های خود را به طور موقت ثابت نگه دارند. همچنین، آنها به دقت کاهش قیمت ها را که توسط بازیگران کلیدی بازار اجرا می شود، زیر نظر دارند. معاملات آتی آلومینیوم LME در زمان گزارش با 0.55 درصد کاهش به 2168 دلار در هر تن رسید.

چشم انداز

فعالان بازار به دقت وضعیت را زیر نظر دارند و احتمال اصلاح ملایم قیمت ها در کوتاه مدت را پیش بینی می کنند

منبع: معدن نیوز

تعداد بازدید : 1297

ثبت نظر

ارسال