Fa En شنبه 8 اردیبهشت 1403 ساعت 12 و 36 دقیقه

تامین ۵ دستگاه کمپرسور دیزل و متعلقات مربوطه در شرکت آلومینای ایران

تامین ۵ دستگاه کمپرسور دیزل و متعلقات مربوطه در شرکت آلومینای ایران

باشگاه آلومینیوم: معاون شمش شرکت آلومینای ایران از تامین ۵ دستگاه کمپرسور دیزل و متعلقات مربوطه شامل درایرها ، مخازن فولادی ، میکرو فیلترها در مجموعه شمش آلومینیوم این شرکت خبر داد.

شنبه 27 آبان 1402 ساعت 12:1

باشگاه آلومینیوم- به گزارش روابط عمومی شرکت آلومینای ایران، مهندس محمد رضایی راد در این رابطه اظهار داشت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته و ضرورت وجود دستگاه های جایگزین جهت کاهش ریسک به ویژه در زمان قطعی برق، این دستگاه ها توسط شرکت خریداری شد.

وی با اشاره به تامین هوای داخل سالن خط تولید شمش توسط این دستگاه ها، افزود:  با توجه به اینکه کمپرسورها از تجهیزات اصلی خط تولید شمش آلومینیوم می باشند یک لحظه قطع شدن هوای فشرده باعث توقف تولید شمش الومینیوم می گردد.

مهندس رضایی راد خاطرنشان کرد: این مساله می تواند خسارت های جبران ناپذیری برای مجموعه شمش خصوصا دیگ های سالن احیاء به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه این ۵ دستگاه وابستگی برق ندارند، افزود: در همین راستا تهیه و تامین ۵ دستگاه کمپرسور دیزل جهت پشتیبانی خط تولید شمش در دستور کار واحد عملیات و تعمیرات جانبی و FTP شمش آلومینیوم شرکت آلومینای ایران قرار گرفت که در محل مجموعه شمش آلومینیوم تخلیه گردید. وی اعتبار هزینه شده برای خرید این دستگاه ها را ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد که طی، سه سال قبل انجام گرفت و گفت: قیمت فعلی این دستگاه ها حدود ۳ برابر شده است.

معاون شمش شرکت آلومینای ایران یادآور شد: با تامین این کمپرسورهای دیزل و متعلقات مربوطه در صورتی که کمپرسورهای اصلی مجموعه به هر دلیلی از مدار خارج شوند ، میتوان از کمپرسورهای دیزل مجموعه به عنوان جایگزین استفاده و خط تولید شمش آلومینیوم را از بحران و توقف خارج نمود.

وی بیان کرد:  این دستگاه ها، در سریع ترین زمان ممکن وارد مرحله نصب و راه اندازی خواهد شد.

تعداد بازدید : 665

ثبت نظر

ارسال